Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

8x PP 400W Grow / Tips-Suggesties?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8x PP 400W Grow / Tips-Suggesties?

    Korting op 420shop
    Een vriend van me heeft een probleem, en wilt graag weten hoe dit die kan verbeteren,

    Kweekmedium - cocos van plagron (direct bemesten)
    ph 5,8
    ec 1.0
    Coco nova A 1,5ml + B 1,5ml , Bcuzz Wortelstimulator 1ml, X-cell 1ml.
    Homebox S- 80-80-160

    Temp aan/uit 27/19

    Nu een week onder 400w, rustig naar beneden gedaan, nu op 55cm hoogte,
    Eerste paar dagen teveel water gegeven, maar dat is het probleem niet

    Geef hij te weinig voeding? ik begon met 0.8 EC, en nu pas 1.00 ec/cm

    Er zit ook een mogooltje bij, fotos zeggen meer dan woorden, kijk en beslis, ze zien er nogal bleekjes uit.

    Ze zijn slecht geleverd, en waren al minimaal een week oud, bij het raampje gezet..
    Aangezien dit zijn eerste keer is, wilt die graag weten hoe ze eruitzien volgens jullie, hij durft niet op dit forum te posten/komen, dus doe ik dat voor hem

    Tell me what you think!

    Ik zal bij volgende posts spreken vanuit de IK-Vorm, anders is het vervelend om te lezen!

    Wanneer moeten ze in de bloei? ze kunnen max 1m worden..
    IMG_0048.jpgIMG_0049.jpgIMG_0051.jpgIMG_0052.jpgIMG_0053.jpgIMG_0054.jpgIMG_0055.jpgIMG_0056.jpgIMG_0057.jpgIMG_0059.jpgIMG_0061.jpgIMG_0063.jpgIMG_0064.jpg
    Last edited by Growey; 12 February 2013, 13:51. Reden: Foutje!

    #2
    Re: 8x PP 400W Grow / Tips-Suggesties?

    Cocos is een leeg medium ik denk dat de ec gewoon iets te laag ligt. Hoe gaat het nu met de dames?

    Comment

    Bezig...
    X