Bladprobleem?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jiffy
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2012
    • 33

    #1

    Bladprobleem?

    Korting op 420shop
    Ik groei Amnesia (Hy-Pro feminised) in een Gold Label Light mix met voeding (alleen basis bloeivoeding en booster/soort van Green Sensation) en ik heb helaas een bladprobleem... Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn? (ik kan niet echt beestjes op de bladeren vinden...)

    DSC05673 (Large).jpgDSC05671 (Large).jpgDSC05668 (Large).jpg
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: Bladprobleem?

    Lijkt op spintschade. Die zitten niet op je blad maar aan de onderzijde van je blad langs de bladnerf. Kan me er ook op verkijken het heeft ook wel iets weg van een beginnend Ca tekort.

    Comment

    • Jiffy
      Senior Stoner
      Member
      • Dec 2012
      • 33

      #3
      Re: Bladprobleem?

      Ook goed onder de bladeren gekeken, maar ook niks kunnen vinden. Hoop dat ik daar iig gelijk in heb want spint is kut. Maar dan zouden alle planten er last van moeten hebben toch? Tot nu toe nog maar twee planten.

      Ik maak geen gebruik van pH/EC meters, dus wellicht is de grond te zuur geworden? Zelf vond ik het Mg tekort er ook op lijken.

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Bladprobleem?

        Als je echt niks ziet kruipen dan zou ik het op een Ca gebrek houden dat geeft geel bruine ronde vlekken die schep omrand zijn. een Mg gebrek zou zich tonen als een vergelen tussen je nerf maar de nerf zelf blijft groen.

        Comment

        • subby
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 365

          #5
          Re: Bladprobleem?

          ik denk ook ca gebrek

          Comment

          • Jiffy
            Senior Stoner
            Member
            • Dec 2012
            • 33

            #6
            Re: Bladprobleem?

            Niks zien bewegen in elk geval, ik vind wel wat stofjes maar die blijven liggen en vallen zo van je blad af. En kan ik niet uitsmeren zeg maar.

            Anders morgen even GS en wat Ca kopen. Heb wel zacht water hier dus zou zomaar kunnen kloppen. Zou ik calcium pillen met Vitamine D (menselijk gebruik) niet gewoon kunnen vermalen bijvoorbeeld?
            Last edited by Jiffy; 17 February 2013, 15:03.

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: Bladprobleem?

              Kalk + salpeterzuur geeft calciumnitraat..................................
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • Jiffy
                Senior Stoner
                Member
                • Dec 2012
                • 33

                #8
                Re: Bladprobleem?

                Ik ga niet aan de slag met salpeterzuur haha

                morgen wat Ca+ scoren bij de GS

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #9
                  Re: Bladprobleem?

                  Wat denk je wat pH- Groei is???????????????????????????
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  Bezig...