Wat is dit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AddyX
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 39

    #1

    Wat is dit?

    Korting op 420shop
    Hoi ,
    Ik heb wat vlekjes op mijn plant.
    Dit is Haze plantje staat in Plagron Light mix aarde 2de week bloei.
    Ik gebruik H&G 1 component aarde voeding, maar laatste 2 keer heb ik voor deze plant special BioNova N27% toegevoegd. De rest van mijn plantjes zijn perfect.
    Hier heb ik wat foto's.

    Weet iemand wat dit is?
    Bij voorbaat bedankt...
    Attached Files
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Hoeveel keer geef je voeding mee ? Normaal geef je water met voeding, water zonder..., water met ..., water zonder... De gietbeurten zijn om de twee a drie dagen.

    Grtz

    Comment

    • AddyX
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2008
      • 39

      #3
      Hoi Bobo
      Ik doe precies wat jij zegt, 1 dag voeding , dag zonder.
      Ik dacht eerst dat ik wat water gemorst had op deze plant. Er was maar een vlekje eerst.
      Andere blaadjes zijn gewoon goed.
      Ik ga even een paar dagen zonder voeding proberen.

      Bedankt

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Meet je de PH en EC van het voedingswater ?

        Grtz

        Comment

        • AddyX
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2008
          • 39

          #5
          Mijn Ph ligt tussen 5.8 en 6.2 en EC is 1.5.( advies van GH seed's)
          Ik begrijp niets van, ik heb 5 feminised plantjes van Arjan's Haze #3, van Green House seed's.
          Alle 5 staan in het zelfde aarde. Deze plant is mutant met wat kromme vingers, maar waar krijgt hij vlekjes vandaan weet ik niet.

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            Blijft je pot nat staan ? EC en PH zitten goed.

            Grtz

            Comment

            • AddyX
              Senior Stoner
              Member
              • Aug 2008
              • 39

              #7
              Pot is niet nat, te veel water is het niet.
              Deze fout heb ik met mijn vorige kweek gemaakt.
              Ik ga even door spoelen met water 2/3 keer, dan zie ik wel.

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #8
                Je stelt je water af met de PH en EC die je nu moet hebben, hiermee spoel je de potten idd een 2 a 3 keer door en je meet je restwater dat uit je potten loopt. Spoel zo lang tot het restwater dezelfde PH en EC waarde heeft als spoelwater.

                Grtz

                Comment

                • AddyX
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2008
                  • 39

                  #9
                  Bedankt Bobo.
                  Foto verslag komt er aan.

                  Comment

                  Bezig...