Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem magnesium tekort?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem magnesium tekort?

    Korting op 420shop
    Hoi

    Ik heb al heel wat rondgekeken op het forum en ook al heel wat dingen over magnesium tekort gevonden.. Echter twijfel ik nog een beetje of dat hetgeen is wat mijn plantje mankeert! Kan iemand mij aub duidelijk geven?
    Mijn plantje is uit zaad gekweekt en nu ongeveer 5,5 week oud. Zit nog in de groeifase. Staat in een Growbox xs. Het is een Night shade. Potgrond is batmix (ik las al dat deze geen magnesium bevat klopt dit?) Lamp is 250 watt. Zo goed als alleen de oudste (onderste dus) bladeren hebben dit probleem.

    Hopelijk kan iemand snel reageren!
    Alvast bedankt!

    Greetz..
    Attached Files

    #2
    Je 4de foto lijkt me magnesiumtekort ja. Weet wel dat batmix enorm veel voeding draagt en best wel sterk kan aankomen voor jonge plantjes. Het lijkt me dat ze ook nog een ander probleempje hebben wat met voeding te maken heeft. Ik raad je deze topic aan van me ivm je Mg-probleem:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...pje-t2511.html

    voor dat ander probleem is het een overvoeding volgens mij, maar ben daar niet zo goed in dus best effe op bevestiging wachten. Pm Bobo even anders, die schiet met scherp als het om dergelijke problemen gaat!

    Greetzzz

    Comment


      #3
      Dankjewel voor je snelle antwoord,

      Ik heb inmiddels Bobo een PB gestuurd, heb alleen nog niks teruggehoord.

      Greetz

      Comment


        #4
        Ga alvast effe op die topic kijken he, want je blad gaat zichzelf afbreken. Das uiteraard niet goed. Je moet direct ingrijpen met zo'n dingen. Zo weet je waar je staat en weet je wat voor effect je tegenoffensief heeft .

        Greetzzz

        Comment

        Bezig...
        X