Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele/witte bladeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gele/witte bladeren

Korting op 420shop
    Hellow,

Ik ben sinds dit jaar ook maar eens begonnen met het zaaien van enkele autoflowers,
    aangezien de tripjes naar Nederland me iets te duur beginnen te worden.

Alles ging vrij goed tot vorige week, toen begonnen enkele plantjes gele/witte fletse bladeren te vertonen.
    Na wat gegoogled te hebben dacht ik dat ik te veel water had gegeven. Echter heb ik ze al enkele dagen
    geen water meer gegeven ( en de aarde wordt ook behoorlijk droog ) en ze blijven verslechteren.

Ze zijn ondertussen 3 weken oud, foto's zijn wel genomen van toen ze 2 weken waren.
    Iemand suggesties? Ik beschik helaas niet over meetapparatuur voor de vochtigheid of ph waarde.

Re: Gele/witte bladeren

kleine tip .. de genomen fotoos ook posten

Comment

Mmmm dacht dat ik ze erbij had gepost, thanks voor het te vermelden.

foto1.jpg foto.jpg

Comment

In welke grond staan ze?
        Op de foto staan ze binnen, hebben je plantjes al de buitenlucht een -zon geproefd?
        Ze strekken nogal en lijken mij nog steeds te nat staan.

Mvg wamy

Comment

Jip, ze strekken hard en staan te nat.
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Klote heb ze net nog water gegeven, denk dat ik deze batch wel kan weggooien. Ik heb ze verder in gewone potgrond gezaaid. Ze hebben altijd op de vensterbank gestaan en in de weekends thuis buiten ( een dag of 4 so far dus ).

Comment

Als je ze op een of andere manier kan overpotten zonder de wortels ernstig te beschadigen, dan kan het nog wel lukken hoor.
              Je stopt ze tot aan de lobblaadjes in (growshop?) nieuwe aarde en je bevochtigt de aarde, maar niet druipnat, en geef dan enkele dagen niks van water. Grtjs
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Thanks, heb momenteel al eentje overgepot (lichtjes gefaald ook dus zie het niet meer goed komen maar kom). Grond was helaas op dus de rest zal moeten wachten tot morgen/overmorgen.

Comment

Update?

groeten wamy

Comment

Bezig...
                  X