Hele grote bladproblemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sten
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2013
    • 8

    #1

    Hele grote bladproblemen

    Korting op 420shop
    Ik heb die account aangemaakt omdat ik zelf 2 wietplantjes heb. In het begin ging het goed met de plantjes. Maar toen de wietbladeren zichtbaar werden ging het verkeerd. Eerst waren deze wel groen maar na een tijdje werden ze geel. Ik heb echt geen idee hoe dit komt. Ze krijgen elke dag water en ze hebben ongeveer 18 uur per dag licht. Het licht staat op goed afstand. Ik heb ook nog extra planten voeding gekocht en aan de plantjes gegeven maar dit heeft geen verschil gemaakt.
    Ik heb hier onder 2 foto´s van de plantjes.

    image.jpg image (1).jpg
  • antwerpsmoker
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 421

    #2
    Re: Hele grote bladproblemen

    hey

    ik denk da je grond veel te nat is punt 1

    en punt 2 je moet je plantjes verder ingrave tot de lobblaadjes

    welke lamp gebruik je?en hoe hoog hangt die?

    grtz

    Comment

    • francisp
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 685

      #3
      Re: Hele grote bladproblemen

      Welkom. Plantjes die nog maar twee echte blaadjes hebben, hebben nog geen behoefte aan extra voeding.

      Comment

      • Sten
        Stekje
        Nieuw Lid
        • May 2013
        • 8

        #4
        Re: Hele grote bladproblemen

        Okè bedankt voor de tip en het advies maar denk ja dat die plantjes het gaan overleven als ik ze nu dieper in graaf.

        Comment

        • Cannabal Lector
          Special member
          Lucky Member
          • May 2011
          • 758

          #5
          Re: Hele grote bladproblemen

          staan voor het raam vol in de zon.... verbranding..."van de zon"
          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

          :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


          sigpic

          Comment

          • Sten
            Stekje
            Nieuw Lid
            • May 2013
            • 8

            #6
            Re: Hele grote bladproblemen

            Erg bedankt allemaal voor de tips maar ik denk zelf dat het ligt aan de verkeerde aarde. De aarde waar de Planjes eerst in stonden was universeel. En de aarde waar ze nu in staan is iets anders(ben even de naam kwijt). Ik wil graag goede aarde kopen. Kan iemand van jullie mij vertellen welke soort aarde goed is en waar ik dat kan halen?

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: Hele grote bladproblemen

              Dat heb ik nu al zo vaak geroepen....................kijk mijn posts maar na

              En ehhhhhhh, die plantjes zijn verbrand door teveel voer.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Hele grote bladproblemen

                yep, rebooten die hap.
                Kliko.

                Met die titel verwachtte ik eigenlijk een grote plant met grote bladeren ofzo, ik weet niet waarom ..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • West2010
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • May 2010
                  • 418

                  #9
                  Re: Hele grote bladproblemen

                  Je kunt je misschien ook beter wat inlezen, een zaadje in zaai/stekgrond
                  In het begin vooral niet te nat en de eerste wkn geen voeding
                  Er staan zat verslagen over hoe het wel goed gaat, dus lezen maar

                  Comment

                  • Sten
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • May 2013
                    • 8

                    #10
                    Re: Hele grote bladproblemen

                    Nogmaals bedankt allemaal voor de tips en het advies. Maar ik wil alleen nog weten of iemand van jullie weet of je batmix of all mix bij een tuincentra kan kopen? Of moet je per se naar een growshop toe?

                    Comment

                    • West2010
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 418

                      #11
                      Re: Hele grote bladproblemen

                      Heb het nog nooit gezien, en denk het niet.
                      Maar vragen kun je het beter ook niet daar,
                      want dan krijg je van die vragen waarvoor is het dan?

                      Comment

                      • peuker
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2011
                        • 1281

                        #12
                        Re: Hele grote bladproblemen

                        voor die batmix ga je best bij een shop ofwel kan je ze ook online bestellen

                        Comment

                        • Sten
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • May 2013
                          • 8

                          #13
                          Re: Hele grote bladproblemen

                          Weet iemand van jullie of kokosvezel grond ook goed is oom wiet planten te kweken?

                          Comment

                          • West2010
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • May 2010
                            • 418

                            #14
                            Re: Hele grote bladproblemen

                            Ja zeker kun je daar ook op kweken, alleen moet je dan wel aangepaste voeding speciaal voor coco's gebruiken
                            Jezelf een beetje meer inlezen zou geen kwaad kunnen, denk ik

                            Comment

                            • Sten
                              Stekje
                              Nieuw Lid
                              • May 2013
                              • 8

                              #15
                              Re: Hele grote bladproblemen

                              Deze vraag klinkt misschien heel dom maar wat heb jou nou precies aan een mannelijke wiet plant?

                              Comment

                              Bezig...