Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wat is er aan de hand?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat is er aan de hand?

    Korting op 420shop
    Weet er iemand wat er aan de hand kan zijn ,
    De plant heb gevlekte bladeren en er beginen hier en daar bruine vlekjes op te komen .


    zie foto



    wie kan dit groentje even op weg helpen?

    grtz....

    phg

    #2
    Het befaamde Magnesiumtekort waar ik nu stilaan expert in begin te worden
    De foto's die je op volgend topic ziet is reeds in een verder stadium:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...pje-t2511.html

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      bedankt voor de snelle reactie jona,

      ik wil vandaag wel gaan beginnen met voeding ze zijn gisteren op 12/12 gegaan is dit verstandig ?

      of moet ik eerst het probleem oplossen magnesium dus, wat kan ik nu het beste doen er gaat een hoop mis de eerste keer pffff
      maar daar leren we maar van laten we zeggen.


      grtz..

      Comment


        #4
        Nog niet onmiddellijk voeding gaan geven. Welk soortje is het? Je wacht er best nog een weekje mee ofzo. Ga eerst om magnesiumsulfaat en dien maar rijkelijk toe . Vanaf nu moet je TELKENS magnesiumsulfaat toedienen in je water, vergeet dit niet!
        Als je mijn topic bekijkt over m'n powerplants zie je dat er ook vanalles misgaat. Het is de beste leerschool want ervaring kan je nergens kopen! Kijk even goed naar die topic van me en kijk naar de laatste foto's het kan je een pak hoop geven
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t2513.html
        Enjoy!

        Greetzzz

        Jona

        Waar je magnesiumsulfaat te halen: Apotheek, vraag om Epsom zout, Engels zout, bitterzout, Magnesiumsulfaat. Probeer niet meer dan 20eu voor een halve kilo te betalen, anders ben je afgeript. Doe het zo snel mogelijk en dien zo snel mogelijk wat toe . Komt dik in orde hoor. Met extra vragen moet je me maar pm'en. Jona at your service

        Comment


          #5
          thx jona ,ga zo snel mogelijk wat spullen halen .

          ik hou je op de hoogte

          grtz ..

          Comment

          Bezig...
          X