Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladproblemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladproblemen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben laatst mijn eigen buitenkweekje gestart en het leek allemaal goed te gaan (op het weer na) maar ik begin nu toch een paar mankementen bij de bladeren te zien en ik wil er natuurlijk zsm bij zijn om het te verhelpen . Mijn vraag is dus aan jullie of jullie weten wat hier mis aan het gaan is, en wat ik eraan kan doen.

    De problemen:
    - Witte dingetjes op sommige bladeren
    - Bladmisvorming (zitten geen kartels aan een blad?)
    - Aan het einde van nieuwe bladeren is het een beetje bruinachtig (kan duiden op overvoeding had ik al opgezocht)

    Ik geef verder alleen regen water en ze staan in deze grond wat denk ik het probleem kan zijn:
    IMAG0274.jpg

    Foto's van m'n plantje:
    IMAG0266.jpg IMAG0267.jpg IMAG0268.jpg IMAG0273.jpg

    Alvast bedankt!

    Groetjes Brr
    Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

    #2
    Re: Bladproblemen

    Lol, ik zie echt niks mis aan je plantje. Die grond is nogal zwaar bemest, maar daar heeft ze zo te zien geen last van gehad. Laat ze maar groeien!
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: Bladproblemen

      Bedankt voor je reactie! Ik zal ze maar gewoon lekker laten groeien dan
      Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

      Comment

      Bezig...
      X