Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Iemand een idee wat er mis is met m'n plantjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand een idee wat er mis is met m'n plantjes?

    Korting op 420shop
    IMG_20130530_190635.jpgIMG_20130530_190610.jpgIMG_20130530_190605.jpg
    Het blad wat er het slechtst aan toe is
    IMG_20130530_190656.jpg
    Dit zijn de zwarte puntjes waar ik het over had, waarschijnlijk hebben jullie niet veel aan die foto, though...
    IMG_20130528_130822.jpg
    Zo was ze 2 dagen geleden, maar een paar 'bruine vlekjes' verspreid over voornamelijk het oudere blad.

    De foto's zijn van de Dinafem Fruit Automatic, de andere is een Big Bang die hetzelfde probleem vertoont. Hier heb ik momenteel geen foto's van. Ik verwacht niet veel oogst van de autoflower aangezien ik hem toch al veel te vroeg heb geplant, dus het maakt niet uit als ie dood gaat. Ik wil het vooral weten zodat ik het de volgende keer kan voorkomen.

    Grtz Goblif
    Attached Files

    #2
    Re: Iemand een idee wat er mis is met m'n plantjes?

    Inmiddels een dag verder en ze zijn er nog slechter aan toe, heel veel blad is nu opgekruld en de bladpunten zijn vaak dor... Niemand een idee wat het kan zijn? Uit 'Montys Blad Probleem Oplosser' word ik zelf helaas ook niet zo veel wijzer.

    Edit:
    Zou het een fosfor tekort kunnen zijn?
    Last edited by Goblif; 31 May 2013, 16:58.

    Comment

    Bezig...
    X