Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gekreulde bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gekreulde bladeren

    Korting op 420shop
    hoi mensen ik heb nogal probleemen met me buiten planten de laatste tijd 3 van mij 5 planten hebben last van gekreulde bladeren nu heb ik zelf dus al een beetje rond gekeken en bij die topic van monty stond dat het zouw kunnen liggen aan dat er te veel aan de plant geknipt werd nu moet ik hem daar tog wel gelijk geven ik knip altijd de groote bladeren weg voor meer zonlicht naar onderliggende groei spurten dusja missien is het dit wel maar wouw tog even foto posten voor iemand die nog iets anders er over wil zeggen en of tips heeft om het weer beetje normaal te krijgen alvast bedankt


    het blad probleem
    IMG_0222.jpgIMG_0218.jpgIMG_0211.jpg

    deze heeft in de hoofd groeispeurt dooden punten in de nieuwe bladeren
    IMG_0213.jpg

    waarschijnlijk ook meeldauw+die oranje punten wil ook wel wat zeggen denk ik
    IMG_0226.jpg

    hier gewoon een gezonde plant
    IMG_0210.jpg

    hier staan ze alle 5
    IMG_0224.jpg

    peace. god

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    argg ik krijg die fotos dus niet recht!:@
    Attached Files
    Last edited by thegod; 19 June 2013, 21:37.

    #2
    Re: gekreulde bladeren

    Foto's recht met paint. Gewoon openen in paint, draaien indien nodig en dan opslaan.
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    Comment


      #3
      Re: gekreulde bladeren

      het lukt me niet man ze staan recht bij paint enzo maar hier blijven ze zo komen:@

      Comment


        #4
        Re: gekreulde bladeren

        Zijn het stekken ? Het lijkt wel TMV, en anders zullen er wat beestjes meesmikkelen misschien ?
        Kun je je nog herinneren in wat voor grond ze staan, en of je die extra bemest hebt, of dat je voeding geeft en hoeveel ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: gekreulde bladeren

          Ja het zijn idd stekken het waaren al niet moeders mooiste stekken maar ze ging echt heel goed in het begin denk eerlijk gezecht dat ik er tog te veel bladeren af heb geknipt en dat ze daardoor nogal in stress zijn en boor de rest ik heb ze in ligt mix staan van plagron zouw gewoon goed moeten zijn tot de bloei tot de bloei geef ik ook geen voeding

          Comment

          Bezig...
          X