Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

rare bladeren.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rare bladeren.

    Korting op 420shop
    hey,

    ik heb 2 problemen en vind maar geen zekerheid over de oorzaak. zelfs met alle bladprobleemoplossers.

    mijn planten zitten in week 5 van bloei maar nu heb ik grote problemen.

    een deel van mijn plantjes staan gewoon vol met gele puntjes en de bladeren krullen raar.
    en een ander deel heeft gewoon niet meer weg van een wietblad.

    maar fotos zeggen tenslotte alles dusjah



    P4290952.jpgP4290946.jpgP4290947.jpgP4290948.jpgP4290949.jpgP4290950.jpgP4290951.jpgP4290945.jpg

    #2
    Re: rare bladeren.

    ik zou je camera de volgende keer stil houden helpt echt, wat er met je plant is geen idee
    sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

    Comment


      #3
      Re: rare bladeren.

      Calcium ? Kalium ?
      Als je het niet weet, kun je het soms oplossen door dingen uit te sluiten.
      Daar moeten we wel alles voor weten.
      Soort grond/potten//licht/voeding/hoelang/hoeveel

      Bol blad wijst vaak op een zuurstoftekort bij de wortels.
      Te nat ? Grond aangestampt ? Verkeerde grond ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: rare bladeren.

        Het is grond van plagron de ligt mix, ze zitten in potten van 6,5 liter, en ik volg nauwkeurig de lijn van aptus qua toevoegingen.Ze staan onder 400 watt licht. Maar een goede 2 weken geleden is de timer van het licht blijven hangen en hebben ze gedurende onbepaalde tijd, ik vermoed 2 dagen 24/24 licht gehad. Hopelijk zegt dit al iets meer.Kan het een gevolg van het licht zijn?

        Comment


          #5
          Re: rare bladeren.

          plagron grond is bende
          __________________________________________________ ______________

          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


          sigpic

          Comment


            #6
            Re: rare bladeren.

            Als ze 96 uur licht hebben gehad gaat een plantje wel gek doen, dat kan.
            Maar ik denk toch ook aan een blokkade doordat ze veel te nat staan.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: rare bladeren.

              ik merk wel dat ze veel minder snel water opnemen als daarvoor. maar om te zeggen dat ze veel te nat hebben gestaan weet ik niet.
              maa deze mt de gele puntjes op de bladeren blijven heel klein en drinken bijna niets.

              Comment

              Bezig...
              X