Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rare gekrompen nieuwe bladeren.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rare gekrompen nieuwe bladeren.

    Korting op 420shop
    Beste forumleden.

    Sinds een aantal dagen vertoond een van mijn buitenplantjes (AK) zeer vreemde (nieuwe) bladgroei.

    Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Geen van mijn andere planten vertonen dit, terwijl ze allemaal dezelfde voeding en licht krijgen.

    Mvg, Dennis.

    IMG_8518[1].jpg

    #2
    Re: Rare gekrompen nieuwe bladeren.

    Waarschijnlijk al in de knop gemold door cicaden.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: Rare gekrompen nieuwe bladeren.

      Yea, of wantsen. Denk wel dat dit van beestjes is.
      Af en toe moet je ook even goed naar je plantje kijken, van dichtbij, en ook de onderkant van het blad enzo.
      Ik neem maar even aan dat je de onderkant van het blad nu wel bekeken had ?

      Niet alleen maar knetterstoned vanuit je ligzak er naar staren, dan zie je het niet als er toevallig net wat op zit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X