Ik heb binnen een halve dag deze witte balletjes (eitjes ga ik vanuit) onder een blad gekregen, wat moet ik ermee doen ? het zijn buitenplanten en dacht, als het spinnen eitjes zijn dan kan ik het wel laten zitten maar dat weet ik niet .. iemand anders wel ?20130720_152608.jpg
Eitjes onder blad ? laten zitten of weghalen ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: Eitjes onder blad ? laten zitten of weghalen ?
Vale verteld je net dat ze je planten rauw lusten en dan ga je alsnog vragen of je ze weg moet halen of niet.
Maarja... ik houd me wel stilComment
-
Re: Eitjes onder blad ? laten zitten of weghalen ?
Na 1 week :
spilosoma.jpg
Na 2 weken :
spilosoma2.jpg
Als vlinder :
Spilosoma lubricipeda.jpgComment
-
Re: Eitjes onder blad ? laten zitten of weghalen ?
Heb dit in mijn 2011 buitenkweek ook gehad.
Verwijderen die handel en blijven checken, rupsen eten bladeren in een hoog tempo op.
Ik ging 's avonds altijd kijken met een greenhornet headlamp. Dan lichten de rupsen extra op en waren ze gemakkelijker te vinden.
Veel succes.
Groetjes wamyComment





Comment