Dag allen,
Ook ik heb een aantal groene rakkers in de tuin staan, maar sinds een tijdje hebben 2 Big Bang autoflowers (van de 4 in totaal) last van wat bladproblemen.
Ze staan in de bloei en moeten nog zeker zo'n 2a3 weken, eentje heeft aardig wat bladeren die hier last van hebben en de andere heel licht.
Maar wat ik vreemd vind is dat eigenlijk maar één plant er echt last van heeft en bij 2 planten is niks te zien.
Ik heb al wat research gedaan en dacht aan calcium tekort, maar sommige bladeren zien er toch wel weer wat anders uit dus vandaar mijn twijfel.
Eigenschappen:
Big Bang Autoflower
grond: Canna Terra Pro 20l pot
voeding: Dutch pro original bloom soil A + B
overige: veel groene liefde
Foto's:
Blad1.jpg
Blad 2.jpgDeze foto hier links doet me aan calcium tekort denken.
Blad 3.jpgMaar bij deze bladeren zijn de vlekken een soort chemische zwarte kleur en de bladeren worden ook apart geel.
Blad 4.jpg
blad 5.jpg Hier zie je dat bij de top bladeren ook wat vlekjes zitten
Forum1.jpg Snoepgoed!
Ik ben benieuwd wat jullie er van denken.
Ook ik heb een aantal groene rakkers in de tuin staan, maar sinds een tijdje hebben 2 Big Bang autoflowers (van de 4 in totaal) last van wat bladproblemen.
Ze staan in de bloei en moeten nog zeker zo'n 2a3 weken, eentje heeft aardig wat bladeren die hier last van hebben en de andere heel licht.
Maar wat ik vreemd vind is dat eigenlijk maar één plant er echt last van heeft en bij 2 planten is niks te zien.
Ik heb al wat research gedaan en dacht aan calcium tekort, maar sommige bladeren zien er toch wel weer wat anders uit dus vandaar mijn twijfel.
Eigenschappen:
Big Bang Autoflower
grond: Canna Terra Pro 20l pot
voeding: Dutch pro original bloom soil A + B
overige: veel groene liefde
Foto's:
Blad1.jpg
Blad 2.jpgDeze foto hier links doet me aan calcium tekort denken.
Blad 3.jpgMaar bij deze bladeren zijn de vlekken een soort chemische zwarte kleur en de bladeren worden ook apart geel.
Blad 4.jpg
blad 5.jpg Hier zie je dat bij de top bladeren ook wat vlekjes zitten
Forum1.jpg Snoepgoed!
Ik ben benieuwd wat jullie er van denken.

Comment