Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Magnesium of Calcium tekort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Magnesium of Calcium tekort?

    Korting op 420shop
    Hey Iedereen,

    Ik heb sinds kort een probleempje met een plantje en kan wel wat extra advies gebruiken, ik kan namelijk niet uitmaken of ik met een calcium of magnesiumtekort zit. Heb al veel door het forum gelezen maar zou toch graag bevestiging hebben voordat ik verdere stappen onderneem.


    Ze staat nu in haar 1e week zichtbare bloei, 4 dagen geleden merkte ik het volgende op bij de onderste bladeren (1e internode met 5 vingerig blad):
    ok.jpg OK1.jpg

    Hier zie je hoe hoe ze er vandaag bij staat, niet zo mooi dus:
    1.jpg

    De witte plekken die je op sommige omliggende bladeren ziet is residu van plagron vita race bladvoeding. Heb de onderste bladeren aan zowel boven-en onderkant besproeid in de hoop op een beter resultaat, maar helaas

    Je kan ook de beginselen zien op de bladeren er boven:
    2.jpg


    Ben vandaag wat bitterzout/magnesiumsulfaat gaan halen om eventueel de plant te besproeien indien het een magnesiumtekort is maar zou toch graag wat extra info hebben voor ik het plantje behandel.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Grtz

    #2
    Re: Magnesium of Calcium tekort?

    Geef liever calciumnitraat. En een Fertometer.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    Bezig...
    X