Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

White Widow ernstige bladproblemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow ernstige bladproblemen

    Korting op 420shop
    bladprobleem1.jpgbladprobleem.jpg
    Hoi iedereen,

    Ik weet dat m'n plant al vrij voor pampus ligt, komt omdat ik al tevergeefs van alles heb geprobeerd (extra kalk, beendermeel, bloedmeel) toevoegen maar niks mocht baten.

    Wat voor een bladprobleem is dit en hoe ga ik dit nog tegen nu (als het niet al te laat is)


    Bedankt!

    #2
    Re: White Widow ernstige bladproblemen

    Dit is wel heel ernstig ja..
    Zou beginnen met een grotere pot denk zelfs aan de volle grond.
    Denk dat je te weinig water hebt gegeven.

    Comment


      #3
      Re: White Widow ernstige bladproblemen

      Te hoge pH of te hoge EC?
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #4
        Re: White Widow ernstige bladproblemen

        Als laatste redmiddel kun je een plant flushen.
        Pak een paar emmers water met een pH van 6 en 50% voeding en gooi dit bij de plant tot het er aan de onderkant flink uit loopt.
        De juiste pH is belangrijk, en de helft van de voeding.
        - Laatste redmiddel, omdat het voor de plant ook niet fijn is om zo nat te staan.

        Je hebt als nieuwe kweker eigenlijk cannabisvoeding nodig als je zulke grote planten kweekt.
        Da's ook goedkoper dan al dat slachtafval dat je er nu bij gooit, pas maar op dat je geen BSE krijgt.
        Kuipje houdt ook niet over, die is inderdaad vrij klein als je die vergelijkt met de plant, maar als je een goeie Allmix gebruikt en een goeie voeding kom je een heel eind.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X