Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel blad, dorre punt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geel blad, dorre punt

    Korting op 420shop
    beste draaiers,
    deze lieflijke durban, die inmiddels 3 tot 4 weken bloeit begint in rap tempol haar onderste en middelste grotere bladeren leeg te trekken! sinds de bloei is begonnen geef ik biobloom bij ongeveer de helft van de waterbeurten. tot voor kort deed ik ook bladvoeding geven met plagron algabloom, maar ik las laatst dat dat in de bloei niet zo'n goed idee meer is ivm onderspuiten van de pistels.
    zie hier de symptomen, zelf denk ik aan een stikstoftekort, en ben dus eventjes overschakeld op biogrow, maar ik sluit ook overbewatering niet uit. Lastig dus, aangezien ik stikstof wil geven middels de groeivoeding, maar de pot voelt toch wel al een paar dagen vrij zwaar aan, alsof ze dus echt geen dorst heeft...

    alle advies is welkom!
    hier de foto's en als laatste ook nog even het overzicht en een lekker bloemig fotootje =)

    P1020467.jpgP1020468.jpgP1020469.jpg
    P1020464.jpgP1020466.jpg
    Attached Files
    I plant a little tree in my front yard
    precious little tree in my front yard

    #2
    Re: Geel blad, dorre punt

    Ik ga er van uit dat je Biobizz gebruikt. Die raden aan om ook de bio-grow tijdens de bloei door te geven. Doe je dit?
    In welke potgrond zitten ze?
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: Geel blad, dorre punt

      Yep, Biogrow moet je ook tijdens de bloei geven, samen met Biobloom, dat staat gewoon op de site enzo..
      Plantje heeft honger denk ik, in zo'n klein potje.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X