Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Een paar bladeren worden geel en zit in een blad een gat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een paar bladeren worden geel en zit in een blad een gat.

    Korting op 420shop
    Goedendag Mensen,

    Ik heb een blad probleem maar ik kan niet goed vinden wat men probleem zou kunnen zijn, mijn planten staan nog in de groei, en wil ze nog 2 weken ongeveer laten voorgroeien.
    Ik kweek met Plagron-growmix en gebruikt hesi voeding, bij mijn vorige twee oogsten heb ik hiervan geen probleem gehad.
    Omdat ik ze nog laat groeien heb ik het licht momenteel 24uur per dag aan, en het is een 125watt groeilamp.
    Op het moment geef ik eens in de week voeding en daar hebben ze dan voldoende aan, ik geef geen water tussendoor.
    Dagelijks besproei ik de bladeren met een planten spuit zodat ze erxtra vocht binnen krijgen.
    Ik kweek Chemdog van greenhouse seeds uit zaden. Op het moment heb ik een constante temp van 23 graden en luchtvochtigheid van ongeveer 55% tot 65% dit schomeld niet hard.
    I heb 3 plaatjes van de bladeren toegevoegd ik hoop dat we men dames kunnen helpen zodat ze zich weer beter gaan voelen.

    Alvast bedankt voor de moeite,

    JeePee.

    DSCF5312.jpgDSCF5313.jpgDSCF5317.jpg

    #2
    Re: Een paar bladeren worden geel en zit in een blad een gat.

    Regelmatig weinig water geven, niet nat spuiten, en veel meer licht erop. LV mag rond de 50.
    Die beschadigingen van dat blad wordt ik niet onrustig van, die strekkende stengels en de kleur van het blad wel.
    Gebruik je de hele Hesi lijn en blijf je onder de aanbevolen waardes ?
    Je lamp hangt veel te hoog vermoed ik.

    Als je de bladeren vaak nat spuit, stagneert de wortelgroei !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Een paar bladeren worden geel en zit in een blad een gat.

      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment


        #4
        Re: Een paar bladeren worden geel en zit in een blad een gat.

        ha die Jeep ! ik zou ook zoals boven staat, de planten niet besproeien en lampie wat lager hangen, voeding geven en dan denk ik dat het na een paar dagen wel weer beter wordt. Ik heb tijdens mijn buitenkweekje ook een plantje besproeid, zag er ongeveer het zelfde uit als die van jou alleen was het bij mij midden in de zomer dus die heeft het uiteindelijk niet meer overleefd.
        Komt goed en niet te veel willen buddy

        Comment

        Bezig...
        X