Bladeren hangen futloos omlaag. 12h geleden geen enkel probleem te zien. Iemand een idee van de oorzaak? is aardekweek white widow in zijn 4de week bloei. Medische white widow krijgt de zelfde verzorging maar vertoont (nog) geen problemen. Vrees dat deze plant last heeft van over bewatering.
Blaren hangen futloos naar beneden
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: Blaren hangen futloos naar beneden
nu is van gisteren geleden dat ze water hebben gehad. En voor 1 keer heb meer gegeven dan normaal (ongeveer 1 liter). Was ook de eerste keer dat er water terug uit de bloempot kwam na water geven. Normaal geef ik halve liter om de 2 a 3 dagen. Heb juist terug gaan controleren en gevoeld dat de grond ook veel vochtiger is dan normaal. Heb de stoffen bloempot al omhoog gezet zodat de onderkant ook vocht kan verdampen. Ondertussen in grotere pot gezet met kurkdroge grond. Hopelijk trekt dat wat vocht weg aan de wortels.Last edited by Herby; 11 November 2013, 13:54.Comment
-
Re: Blaren hangen futloos naar beneden
Overpooten en wel zo snel mogelijk...
Pot is vol gegroeit met wortels.
Geen aarde meer over om het vocht vast te houden.
Plant zal snel herstellen.
veel succes
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Heb je al gedaan
Zag tweede bericht pas later
direct overpooten reeds geschied, meneer u bent erg snel.....(en ik erg stoned)Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment
-
Re: Blaren hangen futloos naar beneden
Plant heeft eerste tekenen van herstel vanaf gisteren. Vandaag was duidelijk het herstel te zien, vooral aan de toppen. Ga deel van het bladerdek kwijt zijn en binnen 10 weken zal merken hoe erg de schade is geweest. Toch bedankt voor de snelle reacties.Comment
-
Re: Blaren hangen futloos naar beneden
Bedankt. Oogst s nog redelijk geweest. Sluit dit topic af.Comment





Comment