Hangende bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gamm
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1610

    #31
    Re: Hangende bladeren

    Tocht... direct in de (koude) luchtstroom.

    Een kelder die passief verlucht wordt door buitenlucht levert niet bepaald ideale lucht om in je tent te gaan trekken.
    Best plaats je een kachel om je min.- en max.temperaturen toch wat hoger te krijgen.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment

    • Elemental D
      Senior Stoner
      Member
      • Nov 2013
      • 38

      #32
      Re: Hangende bladeren

      Aah ze zijn van locatie veranderd een week geleden..
      Eerst stonden ze in de kelder maar nu staan ze in een kamer waar verwarming is en de temperatuur daalt normaal niet lager dan 17°C maar ik had 1 keertje het raam laten openstaan toen het nacht was voor hun en toen daalde de temperatuur naar 13°C..
      Ik probeer hun klimaat optimaal te houden door de verwarming een half uur voor het nacht word voor hen aan te zetten.
      Nu hopen dat dit de roestbruine vlekken zal tegenhouden

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #33
        Re: Hangende bladeren

        Denk dat het een combinatie van verschillende factoren is die de vlekken veroorzaken, maar een optimaal klimaat is al een begin!
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • Elemental D
          Senior Stoner
          Member
          • Nov 2013
          • 38

          #34
          Re: Hangende bladeren

          En hier is weer een update :p ..
          Alle planten doen het goed behalve 2 , hoe dat komt zou ik niet weten..
          Ze hebben nu het perfecte klimaat 18°C-25°C , ze krijgen elke dag een beetje water afhangend van het gewicht van de potten en ze krijgen bloeivoeding van vaalseberg garden..
          Ze staan niet in de tocht en er is lucht circulatie door een ventilator die niet op de planten gericht staat. Het water is ook goed want de andere planten hebben het naar hun zin..

          Iemand een idee wat hun probleem zou kunnen zijn?

          IMG_0455.jpg IMG_0456.jpgIMG_0457.jpg

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #35
            Re: Hangende bladeren

            Ja, die staan te nat, te droog, of de wortels zijn beschadigd.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Elemental D
              Senior Stoner
              Member
              • Nov 2013
              • 38

              #36
              Re: Hangende bladeren

              Hmm , is er buiten de potten opheffen nog een manier om te weten hoeveel water er gegeven moet worden?

              Comment

              • psychedelic1988
                Retired
                • Oct 2012
                • 2796

                #37
                Re: Hangende bladeren

                De temperatuur kan wat te laag zijn snachts. Te nat zou kunnen vaak zie je dan onderin vergeling hoeveel water krijgen ze dagelijks?
                Wat betreft de voeding daar zou ik nog even mee wachten tot er iets dikkere topjes in zitten.

                Als je het water erboven in giet en je ziet het eronder eruit komen staan ze te droog. Blijft het water in de pot zitten en voelt hij loeizwaar aan is het onderin waarschijnlijk nog zeiknat. Een pot met droge aarde weegt helemaal niks dan komt het meeste gewicht van je plantje zelf.
                Je zou ze kunnen wegen als ze dorst hebben en wegen na de watergift maarja hoop werk

                Wat betreft de luchtstroom ondanks dat e ventilator niet op de plantje staat kunnen ze er alsnog last van hebben. Heb het zelf ook ondervonden en gelijk eruit geknikkerd

                greets
                Last edited by psychedelic1988; 1 December 2013, 17:34.

                Comment

                • Elemental D
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Nov 2013
                  • 38

                  #38
                  Re: Hangende bladeren

                  Bedankt voor je reactie Psy .. Ik zal het zo eens proberen en zien hoe het verloopt

                  Comment

                  • Kill3r008
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 431

                    #39
                    Re: Hangende bladeren

                    Gaat het al wat beter met de planten?

                    Comment

                    • Elemental D
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Nov 2013
                      • 38

                      #40
                      Re: Hangende bladeren

                      Ja hoor , staan volop in de bloei nu .
                      Heb de plantjes hun ding laten doen en voorzichtig water gegeven.
                      Zal later vanavond is een fototje tonen.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Hier de beloofde foto's:

                      IMG_0008.jpgIMG_0009.jpgIMG_0011.jpg

                      Hoelang denken jullie dat ze al in bloei staan?
                      En hoelang denken jullie dat ze nog moeten bloeien?

                      Grts

                      Comment

                      • Gamm
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1610

                        #41
                        Re: Hangende bladeren

                        Tussen de 3 en de 4 weken is ze al aan het bloeien.

                        Moet zeker nog eens zo lang.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment

                        Bezig...