Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gele stippen op blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele stippen op blad

    Korting op 420shop
    beste mede kwekers,

    ik heb voor mijn eerste kweek gekozen voor Master kush. ik heb twee plantjes staan in een slaapkamer met een 400w hps lamp. ik maak gebruik van alga bloei en groei van plagron als voeding. de planten groeide erg goed, beter dan verwacht zelfs. ik zit nu in begin week 7 van de bloeiperiode en sinds een paar dagen verschijnen allemaal gele stippen op de grotere bladeren. ik besloot om het even af te wachten en het is onder tussen alleen maar erger geworden. ik kon helemaal niks hierover vinden dus vandaar dat ik jullie om raad vraag! waar heb ik mee te maken en wat kan ik er tegen doen?

    de eerste foto is 2-1-2014 gemaakt en de andere 3 dagen ervoor
    2014-01-02 11.06.02.jpg IMG-20131230-WA0012.jpg

    #2
    Re: gele stippen op blad

    Als je iets raars ziet aan je plantje mag je dat best meteen op JD posten he, daar is de helpdesk juist voor
    Als je er snel bij bent is het vaak nog wel op te lossen.
    Heb je al eens op de onderkant van de bladeren gekeken ? Eventueel met een vergrootglaasje ?
    Kruipt, rent, rijdt, ligt, hangt daar niet een stel asielzoekers te chillen ?

    Zo te zien zijn je planten flink gestrekt, da's geen groei in de goeie zin eh..
    Volgende kweekje de lamp netjes op 50cm van de plantjes houden tot het eind
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: gele stippen op blad

      Week 7 van de bloei? Denk dat je ergens verkeerd geteld hebt hoor

      Verder is het, zoals Q zegt, mogelijk dat je met beestjes in een vergevorderd stadium zit.

      Volgende keer sneller reageren want dit is al enkele weken oud en trek je niet meer recht.
      Last edited by Gamm; 2 January 2014, 12:47.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      Bezig...
      X