Eerst en vooral iedereen die dit leest al bedankt voor de moeite & mijn beste wensen!
Blue Mystic Omhakken of niet?
Collapse
X
-
Blue Mystic Omhakken of niet?
Tags: Geen -
Re: Blue Mystic Omhakken of niet?
Yep, als je wat amber ziet kun je omhakken.
Nu ik de planten zie blijf ik daarbij. Die slechte zou ik alvast omhalen.
Degene die goed gaan kun je altijd nog even laten staan natuurlijk.
Je bent al gestopt met voeding geven hoop ik ?
Bahbah, die 60L grond met die voedingscombi werkt klaarblijkelijk niet zo best !Comment
-
Re: Blue Mystic Omhakken of niet?
je moet de laaste 10 dagen spoelen he. enkel water en niets meer van voeding anders proef je die in u weedComment
-
Re: Blue Mystic Omhakken of niet?
Ik zou mn lamp stuk hoger gaan hangen om verdampen en daarmee nog verder verdorren van blad tegen te gaan.
Knippen is zo klote met ingedort geel blad in je top.
Spoelse daar.
Comment
-
Re: Blue Mystic Omhakken of niet?
geknipt?Comment
-
Re: Blue Mystic Omhakken of niet?
Schijnbaar thugz
@topicstarter met spoelen word bedoeld totaal geen voeding meer de laatste 10-14 dagen(ook niet een klein beetj) dit zal je dan altijd blijven proeven in de wiet wat natuurlijk erg zonde is.
mja better next time
greetsComment
-
Re: Blue Mystic Omhakken of niet?
idd psy ik moet zeggen de ww die bij mij al geknipt is.
ik hoop dat die voldoende gespoelt is. en wat effect gaat geven maar vrees er wat voor aangezien de verplichte vroege knipsesieComment






Comment