weeral een bladprobleempje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • guy1971
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Dec 2013
    • 18

    #1

    weeral een bladprobleempje

    Korting op 420shop
    zit weer met een probleempje
    drie planten van zaad tot nu zijn ze 8 weken oud en op aarde met eerste drie weken light mix en dan grow mix in 26 liter potten
    heb eergisteren al een vermoeden dat een van de drie er minder goed uitzag aan de bladeren en vandaag heb ik enkele blaadjes er afgedaan om aan jullie te tonen
    ph ok temp 26 vocht 55 pwa133.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    ze krijgen sinds twee weken bloei voeding om de drie dagen
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: weeral een bladprobleempje

    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • guy1971
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Dec 2013
      • 18

      #3
      Re: weeral een bladprobleempje

      ok een troph blumat bemestingsmeter ...

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      deze heb ik en staan op groen licht
      Last edited by guy1971; 8 January 2014, 06:06.

      Comment

      • RollUp
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 1445

        #4
        Re: weeral een bladprobleempje

        Te nat gestaan


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment

        • Gamm
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1610

          #5
          Re: weeral een bladprobleempje

          Veel te nat inderdaad.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #6
            Re: weeral een bladprobleempje

            Dat lijkt inderdaad het geval.
            Maar op afstand kunnen we dat niet weten natuurlijk.
            Dus, ...........staan ze zeik nat?

            Een Fertometer geeft trouwens alleen juiste waarden in niet te natte of te droge grond.
            Stel, de grond droogt uit, dat stijgt het zout gehalte, en vv.

            En een plaatje van de hele plant zou ook helpen.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • guy1971
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Dec 2013
              • 18

              #7
              Re: weeral een bladprobleempje

              ik gebruik deze zelden maar had ze gekregen en daar ik een reactie kreeg van een foto heb ik deze dan maar uit de kast genomen
              de rest van de plant ziet er goed uit is enkel onderaan kan pas na 19 u weer een foto trekken
              maar er zijn reeds drie dezelfde antwoorden waarvoor bedankt alvast
              dus lijkt het me evident en moet ik dit straks ff nakijken
              ik werk met sproeiers dus kan zijn dat die teveel water geeft maar daar het een jungle is,
              is het moeilijk na te gaan maar zal er vanavond wel ff onderkruipen

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #8
                Re: weeral een bladprobleempje

                De pest met meters is dat ze het in de kast niet doen.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • guy1971
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Dec 2013
                  • 18

                  #9
                  Re: weeral een bladprobleempje

                  ik vind ze met kerst wel leuk

                  Comment

                  Bezig...