Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rimpelig blad vanaf het begin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rimpelig blad vanaf het begin

    Korting op 420shop
    Hoi beste mede-growers, ik vroeg mij af of jullie onderstaande situatie herkennen. Ik heb weer een paar plantjes staan en eentje daarvan vertoont al direct vanaf het begin erg rimpelig, klein en een beetje geel blad. Groei blijft ook sterk achter ten opzichte van de rest. Ze staan allemaal onder dezelfde condities, 600W HPS op voldoende afstand van de lamp. Een cm of 70. In het begin krijgen ze alleen Canna Rhizotonic en sinds een paar dagen Cannazym, meer niet. Ze staan in een Secret Jardin DR120 kweektent binnen. Zelf denk ik dat het kan komen omdat de grond in het begin misschien iets te nat is geweest waardoor wortelrot is ontstaan en ik heb het vermoeden dat het daardoor ook niet meer goedkomt. Of misschien gewoon een 'slecht' zaadje. Het kan af en toe voorkomen dat er eentje niet lukt. De rest van de planten doen het uitstekend. Wat denken jullie... kan zich dit nog vanzelf corrigeren of komt het niet meer goed? Ze staan er nu 10 dagen in, daardoor denk ik dat een nieuw zaadje planten niet zoveel zin meer heeft aangezien ik toch maar 3 weken voorgroei. Ik kijk wel of het nog iets wordt, zo niet, jammer dan en volgende keer beter. Bv dank! IMG_20140111_105305.jpg

    #2
    Re: Rimpelig blad vanaf het begin

    Hoe warm is het daar? en in welke grond staan ze?
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #3
      Re: Rimpelig blad vanaf het begin

      Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
      Hoe warm is het daar? en in welke grond staan ze?
      Het is vrij warm, zo rond de 36-38 graden. Maar dit is mijn derde kweek en dit heeft nooit problemen opgeleverd en ik heb een prima opbrengst gehad. Veel koeler krijg ik het helaas ook niet. De grond is grow mix van Atami met perliet.

      Comment


        #4
        Re: Rimpelig blad vanaf het begin

        Als de andere er wel allemaal goed uitzien is dit een mongooltje.
        Even slikken en eruit trekken. Brengt niks op en neemt ruimte van goeie planten in beslag.

        Als je met 1x 600W de temperatuur niet rond de 30 krijgt klopt er niets van je lucht aan- en afvoer.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Rimpelig blad vanaf het begin

          Ik sluit me bij Q aan. Een mongooltje.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Rimpelig blad vanaf het begin

            Grappig, een mongooltje. Dat begrip kende ik nog niet. Ik heb de afzuiging op dit moment niet op 100% draaien maar op 50% omdat dat wat stiller is. Ik ga m eens op 100% zetten en kijken of dat iets oplevert. Ik heb ook maar 1 aanzuig gat openstaan in de tent vanwege het licht. Dat dringt dan een beetje door de luxaflex heen naar buiten en ik wil dat het in ieder geval 's nachts zo weinig mogelijk opvalt voor de buitenwereld. Ik ga deze plant eruit trekken. Ik kijk nog even of ik een andere ga planten. Qua tijd kan het misschien nog net mits ik de rest iets langer door laat groeien, 3.5 week ofzo. Iig bedankt voor de tips!

            edit: t gaat al beter met de afzuiging op 80%... van 36 naar 34 graden in 10 minuten.
            Last edited by Harry Balls; 11 January 2014, 11:13.

            Comment

            Bezig...
            X