Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Witte vlekjes,oorzaak vitaminespray??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte vlekjes,oorzaak vitaminespray??

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers, heb 2 weekjes gelden al een een post gedaan,over vermoedelijk te kleine planten,nu zijn ze 23 dagen en net 2 dagen in bloei gezet,maar heb al even witte velkejes die me toch zorgen doen maken,ik vermoed dat het van de voedingspray komt,ik gebruik vita race van plagron,vitaminespray voor groei en bloei,het lijkt er op dat de voeiding opdroogd en blijft liggen op de plant,kan dit,de velekjes zijn er af te wrijven.
    Iemand die weet wat der oorzaak kan zijn?En ps zijn ze kwa grote oke voor 23 dagen??
    Alvas bedankt voor de reactie's
    grtz sven
    2014-01-18 19.01.54.jpg2014-01-18 19.01.59.jpg2014-01-18 19.02.10.jpg2014-01-18 19.02.25.jpg2014-01-18 19.02.30.jpg

    #2
    Re: Witte vlekjes,oorzaak vitaminespray??

    ja is je bladvoeding zoals je zelf ook al zij.

    verder zien de plantjes er oke uit

    is het de bedoeling van dat net te halen? want als nu al op 12/12 staan zullen ze dat niet halen naar mijn mening.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Witte vlekjes,oorzaak vitaminespray??

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      ja is je bladvoeding zoals je zelf ook al zij.

      verder zien de plantjes er oke uit

      is het de bedoeling van dat net te halen? want als nu al op 12/12 staan zullen ze dat niet halen naar mijn mening.
      Is dit dan effectief een probleem? of doet bladvoeding dit altijd? Of doe ik iets mis? Sproei ze elke keer als het licht net uit is goed nat,staat op op het busje,voor optimaal resultaat plant goed nat spuiten.
      En het is idd de bedoeling dat ze het net zullen halen,maar heb liever dat ze wat kleiner blijven dan dat ze te groot worden,heb niet de idelale hoogte mits het dak schuin afloopt,plantjes zijn op 2de week getopt,net hangt wel aan touwtjes en kan van hoogte nog geregeld worden. Verder tips zijn altijd welkom,ben nieuw in het kweken, en zeker nieuw in de SGROG techniek,zal nog veel leren worden,maar we blijven goan tot de perfecte kweek ^^

      Comment


        #4
        Re: Witte vlekjes,oorzaak vitaminespray??

        ik zal je nu al zeggen dat ze dat wss niet zullen halen....dat net he.
        neen jij doet niets mis is altijd zo ik geef dit gwn mee met het water en spuit niet.
        maar groter dan het net zullen ze niet worden als je het daarop goed vastbind en blijft binden tot de groei eruit is.
        je kan altijd ook mijn scrogg verslag eens doorlezen
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #5
          Re: Witte vlekjes,oorzaak vitaminespray??

          Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
          ik zal je nu al zeggen dat ze dat wss niet zullen halen....dat net he.
          neen jij doet niets mis is altijd zo ik geef dit gwn mee met het water en spuit niet.
          maar groter dan het net zullen ze niet worden als je het daarop goed vastbind en blijft binden tot de groei eruit is.
          je kan altijd ook mijn scrogg verslag eens doorlezen
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Of kan ik eventueel de plant laten strekken door lamp korte periode hoger te hangen,komen ze mss wel aan het net,bladeren hangen verder uiteen en krijgen meer lichtopvang,en makkelijker op te binden,of is dit fout idee?

          Comment


            #6
            Re: Witte vlekjes,oorzaak vitaminespray??

            Lees eens een paar scrogverslagen staan hier een paar hele mooie van begin tot het eind.

            Comment


              #7
              Re: Witte vlekjes,oorzaak vitaminespray??

              En gebruik een uitvloeier als je spuit.Naast de prof. spullen bevalt dreft me het beste. Een paar druppels zijn voldoende.De spuitvloeistof nag net niet meer parelen op het blad.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              Bezig...
              X