Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vragen krom wietblad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: vragen krom wietblad

    euh .. nee,

    we zullen opnieuw beginnen bij wat ik veronderstel.. jij wil een bloeiende plant? indien correct / plant laten staan onder 12/12

    als je geen bloeiende plant wil dan schakel je terug naar 18/6 en dan groeit je plantje gewoon verder ..

    als je bloei wil zien (^^,) dan moet je nog even geduld hebben ..
    bloei komt te voorschijn onder 12/12 (tenzij je autoflowers hebt staan, autoflowers moeten altijd op 18/6 blijven staan, altijd !)
    alleen komt die bloei op gang .. die komt niet vandaag op morgen, dit kan een week duren, meestal twee weken en soms dik drie weken etc dit hangt af van de soort
    dus eer jij bloei gaat zien zitten we al een paar weken te kweken onder 12/12

    bloei = witte haartjes op de plaatsen waar toppen zullen komen

    lees eender welk verslag door en je zal zien dat planten eerste groeien / dan op 12/12 worden gezet / en na een paar weken bloei vertonen.
    die haartjes zijn je startdag om te beginnen af tellen ..

    jij weet vast welke soort je zette .. wel die gegevens / bloeitijden enzo kan je terug vinden in databanken of bij je breeder .. die zijn ongeveer juist (kan twee weken verschil opzitten etc)

    laat het weten

    Comment


      #17
      Re: vragen krom wietblad

      Na 6 dagen op 12/12 niet meer terugschakelen. Je plant zal binnenkort de eerste bloeihaartjes vertonen.
      Dus bloeihormonen zijn in de aanmaak.
      Grtz.

      Comment


        #18
        Re: vragen krom wietblad

        Maar de plant is nu 40.cm hoog gaat deze nog.groeien of zal ik hem weggooien en nieuwe zaadjes bestellen want als er maar 20 of.30 gram vanaf komt kan ik beter naar de shop gaan hahaha kom ik goedkoper uit dan de stroomkosten


        Ag van fouten leer je zeggen ze

        Groetjes

        Comment


          #19
          Re: vragen krom wietblad

          Je kunt er beter een paar plantjes bijzetten.
          Deze weggooien hoeft niet,
          heb je straks al wat te roken als je nieuwe plantjes bijna klaar zijn

          Comment


            #20
            Re: vragen krom wietblad

            Ja maar heb nog geen geldmvoor een afzuiger + filter dus wil er eigenlijk nog eventjes mee wachten voordat ik blauw aan de deurbel heb hahaha

            En ik heb geen goed adres voor stekjes dus zou vanuitnzaad moeten doen ben ik bang voor

            Comment


              #21
              Re: vragen krom wietblad

              8 weken 400W kost geen 300 euro eh...
              Of kost de wiet daar 3 euro/gram, dan kun je het idd beter gaan kopen, alhoewel de kwaliteit van zoiets ook betwijfeld mag worden.

              Zolang je geen natuurrampen in je ruimte veroorzaakt zul je wel meer dan 30g oogsten.
              Het ligt dus vooral aan jou, als je je wat meer verdiept in het kweken kun je best het dubbele oogsten.
              Echt rendabel wordt een 400W natuurlijk pas als je het hele oppervlak (+/- 80x80cm) vol krijgt met toppen, door scrog of meer plantjes.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X