Re: Bladpuntjes krullen naar beneden en zijn een beetje geel. What's the problem?
Of je wast je handen goed.... ? Lijkt mij nogal vervelend om elke keer handschoenen aan te doen
Of je wast je handen goed.... ? Lijkt mij nogal vervelend om elke keer handschoenen aan te doen





Comment