Hoi, nadat ik een aantal plantjes bijna had verzopen en daardoor ws overbemesttrekken ze na een paar droge dagen weer bij en groeien weer flink. Echter sommige blaadjes zijn zo geel /droog dat ik ze van de plant af wil halen. Kan ik dit gewoon doen zonder een ongewild effect op gang te brengen ? Plantjes staan net op 12/12. Ik leed hier over toppen, dimmen en dieven. Dat wil ik niet per ongeluk doen :-[
Mag je lelijke bladeren verwijderen ?
Collapse
X






Comment