Help!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • miljow
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2011
    • 123

    #1

    Help!!!!

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik heb een aantal problemen met mijn plantjes

    plantje1: heeft aan 1 kant hele rare ingetrokken hangende bladen 2014-04-06 16.59.13.jpg2014-04-06 17.00.41.jpg2014-04-06 17.01.12.jpg

    plantje2: loopt achter en heeft een beetje ribbelige bladeren 2014-04-06 17.01.49.jpg

    plantje3: word buirn/geel aan de punten van de bladeren 2014-04-06 17.02.40.jpg

    plantje4: loopt achter en heeft een lichtere kleur als de andere planten 2014-04-06 17.03.56.jpg

    kan ik nog wat aan de problemen doen zo ja wat?
    en wat heb ik fout gedaan?
    ik wil mijn plantjes echt niet kwijt ik hoop dat ze nog te redden zijn

    mvg
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #2
    Re: Help!!!!

    Is het niet een beetje droog? Heb je een ventilator gericht op je plantjes?

    Comment

    • miljow
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2011
      • 123

      #3
      Re: Help!!!!

      ik heb geen ventilator op me plantjes gericht
      maar ik heb paar dagen geleden de potten beetje aangevult met potgrond

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      iemand anders nog enig idee wat er met mijn plantjes aan de hand is?

      Comment

      • alf
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 214

        #4
        Re: Help!!!!

        Alhoewel ik nog geen ervaring heb met kweken (ben net bezig met me eerste) vermoed ik dat ze droog zijn of verbrand zijn.
        succes ermee en zet me bankje erbij als het mag
        ..first time WW and still running..

        Comment

        • miljow
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2011
          • 123

          #5
          Re: Help!!!!

          iemand anders nog ideeen?

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Help!!!!

            Om te weten wat je fout hebt gedaan is het handig als je verteld wat je tot nu gedaan hebt.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • rakadolus
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 138

              #7
              Re: Help!!!!

              Ik denk ook dat ze verbrand zijm

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

              Comment

              • miljow
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2011
                • 123

                #8
                Re: Help!!!!

                wat ik tot nu toe gedaan heb is 18 uur licht geven en gewoon regen water geven

                Comment

                • Gamm
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 1610

                  #9
                  Re: Help!!!!

                  Gewoon afwachten.

                  In het verleden heb ik ook nog kleine plantjes gehad die vreemde bladeren hadden in de beginfase.

                  Naarmate je meer bladeren krijgt zul je waarschijnlijk niets ongewoons meer merken.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment

                  • hatsijoe
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 321

                    #10
                    Re: Help!!!!

                    Hij heeft nog steeds de potgrond van de Aldi... En heeft op aanraden van iedereen die m advies geeft/gaf... Zn plantjes niet ingegraven tot de lobblaadjes..en neemt geen advies verder aan.... Geeft geen antwoord op lichtvragen, hoeveel hij gaf in begin pas vanaf moment dattie 18 uur licht ging geven... Ik denk daarom zien ze er zo uit

                    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                    Comment

                    Bezig...