Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

shining silver haze naar de vaantjes.....?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    shining silver haze naar de vaantjes.....?

    Korting op 420shop
    Hoi medegrowers,

    heb in mijn tentje 3 x haze bery staan, 1 critical en 1 shinning silver haze. deze staan onder een 600 watt lamp.
    Ze staan in plagron royal grond en ik volg de 100% bio lijn van plagron.
    Ze hebben 3 weken groei gehad. en nu staan ze in de 5 de week bloei

    het probleem is de shinning silver haze heb hier al problemen mee vanaf het begin, heb deze al eerder gekweekt gehad maar deze problemen heb ik nog nooit gehad.
    onder andere :
    De bladeren zijn zeer dun.
    de onderste grootte blaren kleuren geel en sterven af van het rand van het blad naar de nerf
    de toppen die gevormd zijn kleuren al volledig bruin terwijl ze nog maar in week 5 van de bloei staan en het uiteinde van de top hebben sommige steeltjes een paarse kleur.

    DSC_1907.jpgDSC_1911.jpgDSC_1910.jpgDSC_1903.jpg

    Heb al veel rondgelezen gehad op het web en ook monty's bladprobleem op deze site en dit is wat ik dacht en ondertussen gedaan heb.
    -eerst dacht ik voedingstekort vanwege de verkleurend bladeren Kalium tekort dus gaf ik wat extra voeding.
    -toen dacht ik van ze staan mss te nat dus eens watergeven overslaan.
    -kan het mss zuurstof tekort zijn aan de wortels ?

    Graag jullie idee van wat er eventueel kan mis zijn. vragen en antwoorden zijn welkom.

    greetz

    ps ( weet niet of het topic hier op zijn plaats staat)

    de foto's van de andere planten volgen nog windows vieuwer doet nog al moeilijk.

    #2
    Re: shining silver haze naar de vaantjes.....?

    is de ph goed?

    misschien ook een genetisch foutje
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: shining silver haze naar de vaantjes.....?

      Te weinig licht, te veel water ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: shining silver haze naar de vaantjes.....?

        Zeker en vast al te weinig licht.
        Lamp er dichter op. (50cm) Die toppen zouden al ietsje dikker moeten zijn.

        Verder is het perfect normaal dat bladeren naar het einde van de kweek onderaan wel wat vergelen.
        In dit stadium ligt de fout veelal bij de kweker.
        Gezien je bladeren verder ook nogal bol staan zou ik Q willen volgen en ook zeggen, te nat!
        Natte aarde zorgt voor blokkades en bijgevolg voedingstekorten => Gele bladeren.
        Ga nu zeker je voeding niet gaan opdrijven. De voeding zit al in je aarde, je planten kunnen het er gewoon niet uit halen.

        Hoeveel voeding geef je trouwens, en hoe vaak?
        Weet dat Haze soortjes over het algemeen zowat het meest gevoelig zijn aan over- en ondervoeding en watertekort en -overschot.
        Geen makkelijke soort dus om tot een goed einde te brengen, maar naar de vaantjes is ze nog zeker niet!

        Lamp naar beneden en iets minderen met de watergift en komt wel goed.
        Last edited by Gamm; 8 April 2014, 13:24.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #5
          DSC_1900.jpgDSC_1901.jpgDSC_1913.jpgDSC_1914.jpgDSC_1915.jpgDSC_1916.jpg
          DSC_1917.jpgDSC_1918.jpg

          Comment


            #6
            Re: shining silver haze naar de vaantjes.....?

            Ze vertonen allemaal wat tekenen van teveel water.
            Kalm aan doen dus vanaf nu.

            Beter iets te weinig dan teveel. Valt achteraf makkelijker op te lossen.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #7

              Comment

              Bezig...
              X