Hello medegrowers, ik volg deze site al een tijdje en heb er veel van geleerd. Samen met een maatje zijn we ons eerste kweekje begonen. We kweken 4 amnesia planten in een tent onder een 600 watter. We kweken op aarde van de growshop die is 3 weken voorbemest. 11lt potten ec is 1.6 en ph is 5.8 we hebben ze 1 week laten voorgroeien achteraf gezien had dat wel langer gekund maar we dachten dat ze anders te groot zouden worden ze zijn nu ongeveer 60cm en we zitten in week 4 van de bloei. Alles verliep perfect ze waren donkergroen maar sinds een paar dagen beginnen de onderste bladen geel te worden en de bladeren hangen een beetje slap. Ik heb vandaag water geven met enzym omdat ik dacht dat het met overvoeding te maken had maar dat heb ik blijkbaar fout. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben bang dat anders de hele plant verkleurd. Ik hoor graag van jullie. Peaceeee 007.
Amnesia haze bladprobleem
Collapse
X






Comment