Mijn blad is paars van onder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tuinbroek
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2013
    • 2470

    #1

    Mijn blad is paars van onder

    Korting op 420shop
    Ik heb 5mexican haze staan en ze groeien goed maar 1 plant heeft een paarse kleur op het blad maar dan de onderkant.
    Wie weet wat het kan zijn.
    Het is haze..... purple haze ik vind het vreemd.
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #2
    Re: Mijn blad is paars van onder

    Wat zijn die spikkels?
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • tuinbroek
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 2470

      #3
      Re: Mijn blad is paars van onder

      Dat is... voeding bladvoeding.Het is trouwensk-train die het heeft.Nou die spikkels zie ik net pas ff kijken.Nee het was voeding.Maar dat paarse is bij een plant

      Comment

      • Kill3r008
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 431

        #4
        Re: Mijn blad is paars van onder

        Er was een paar weken geleden een soortgelijk probleem. Ook een plantje die aan de onderkant paars werd. Kan het topic alleen niet meer vinden.....

        Comment

        • shivaman
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2012
          • 905

          #5
          Re: Mijn blad is paars van onder

          Dat paarse lijkt idd op kou... Maar dat wordt al genoemd in je verslagje...
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment

          • tuinbroek
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 2470

            #6
            Re: Mijn blad is paars van onder

            Ja maar dan denk ik te nat want snachts gaat het kacheltje aan als de lamp uitgaat.Te nat kan ook kou opleveren of een combi
            Last edited by tuinbroek; 16 April 2014, 17:41.

            Comment

            • shivaman
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2012
              • 905

              #7
              Re: Mijn blad is paars van onder

              Staat je woordspeller aan ?
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

              Comment

              • tuinbroek
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 2470

                #8
                Re: Mijn blad is paars van onder

                Ja hoezo?

                Comment

                • shivaman
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2012
                  • 905

                  #9
                  Re: Mijn blad is paars van onder

                  Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek
                  Te nat kan ook jou opleveren of een combi
                  hier kwam ik niet helemaal uit hoor......

                  Ik loop zelf ook sinds deze week alles via me iPad te doen, omdat Windows XP stopt.. En ik heb ook al de raarste woorden en zinnen neer weten te zetten met die iPad
                  Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                  Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                  (running)

                  Comment

                  • tuinbroek
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 2470

                    #10
                    Re: Mijn blad is paars van onder

                    Ja ik vind tapatalk wel leuk ook veel amerikaanse sites.

                    Comment

                    • dr00p
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2014
                      • 289

                      #11
                      Re: Mijn blad is paars van onder

                      @Shivaman Effe topicbevuiling, sorry , Maar ik kan je van harte Ubuntu aanraden !!! Met 3 uitroeptekens ja. Als je zoals ik bent (lui) dan wel even zorgen dat je niet terug kan grijpen op een windows computer. Maar daarna is het genieten geblazen! Zo veel sneller, stabieler en intuïtiever.

                      En enige vraag die je hebt (belastindienst aangifte programma laten draaien, s4 foon aansluiten, daar liep ik tegenaan), stel m in Google en je krijgt antwoord. ! Zowel Nederlands als Engels een super goeie fan base.

                      Mijn eigen compu is een maand of wat geleden gecrasht. Qua specs een fantastisch ding. Behalve dat ie t niet doet dus. En heb vervolgens ubuntu op een dell d610 geïnstalleerd. Gewoon een compleet afgeschreven computer... En met Windows erop had ik die computer niet eens moeten willen gebruiken, zo outdated. Maar nu met dat ubuntu gebruik ik dat ding hetzelfde als me blitse - maar gecrashte - compu! (Internet met tig tabbladen; email; films. Voornamelijk) Zonder irritatie!

                      Nogmaals, had ik een windows compu ernaast staan dan had ik geen nood aan ubuntu gehad. Maar nu ik, na amper 1, 2 dagen gewend ben, wil ik niet gauw anders meer. Minstens zo lekker werken als Android of IOS.

                      Aja, voor wie er baat bij heeft..
                      Rough! Rough! Arrrr..

                      Comment

                      • shivaman
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2012
                        • 905

                        #12
                        Re: Mijn blad is paars van onder

                        Als ik thuis ben ga ik meteen kijken... maar installeert ie dat over xp heen dan ?

                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
                        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                        (running)

                        Comment

                        • shivaman
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2012
                          • 905

                          #13
                          Re: Mijn blad is paars van onder

                          @tuinbroek.... Je mailbox is vol.. Ik probeer je een pm te sturen.....
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

                          Comment

                          • tuinbroek
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2013
                            • 2470

                            #14
                            Re: Mijn blad is paars van onder

                            Jo bedankt

                            Comment

                            Bezig...