Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele blaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Gele blaadjes

    ja een verkeerde ph dat is meestal het probleem als het aan het water licht is dat makkelijk op te lossen. maar als het aan het groeimedium (modder) licht is dat veel lastiger..
    Power to the plant!

    Comment


      #17
      Re: Gele blaadjes

      dit lijkt heel hard op wat ik had met mijn plant! Ik heb tn magnesium sulfaat gebruikt zowel in het gietwater als curatief bespoten met een milde oplossing


      1 weekje en mijn gele blaadjes waren verdwenen
      Attached Files

      Comment


        #18
        Re: Gele blaadjes

        Zeer juist flappe...
        Lijkt me ook magnesium tekort, maar leunt ook dichtbij een ijzer (Fe) tekort.

        Als ge iet ga toedienen met ijzer (Fe), vergeet dan ook niet wat extra fosfor (p) te geven he.

        Tkan zijn dat door een pH probleem (zoals vermeld) 't ijzer gewoon geblokkeerd wordt en niet kan opgenomen worden.

        Comment

        Bezig...
        X