weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weedy23
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2014
    • 4

    #1

    weet iemand wat ik hieraan kan doen?

    Korting op 420shop
    wazt moet ik hieraan doen kheb voedig gegeven en toch blijven ze hangen die bladeren

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    het is de eerste keer dat ik dat gezet heb

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    het is de eerste keer dat ik dat gezet heb
    Attached Files
  • JohnnyHaze
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 912

    #2
    Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

    wat voor voeding heb je gegeven? en hoelang staat die al?
    Ben benieuwd naar je antwoord;p|

    Gr JH

    Comment

    • weedy23
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Apr 2014
      • 4

      #3
      Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

      ze is nu 2 maand als ik mij niet vergis en voeding isviets voor aan tomatenplanten te geven

      Comment

      • Shiva Ketama
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 867

        #4
        Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

        Hey, je wortels staan te nat. Teveel of te frequent water gegeven. Pot wegen door op te heffen, kan je inschatten of ze droog staat of niet.

        Comment

        • alf
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2014
          • 214

          #5
          Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

          yepz,
          deze staan veels te nat zo te zien. een paar dagen laten uitdrogen.
          ..first time WW and still running..

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #6
            Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

            en mss eens goede voeding gebruiken is ook altijd een must.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • weedy23
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Apr 2014
              • 4

              #7
              Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

              hoelang moet ik da laten uit drogen?

              Comment

              • alf
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 214

                #8
                Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

                tjah, tot dat het grond uitdroogd he.
                til je potten dagelijks en voel het aan de gewicht. kijk naar je dame en begrijp ze. als de bladeren wat lichter van kleur worden ofwel minder wateren ofwel een dag overslaan. niet elke dag voeding geven. het hangt er allemaal van af hoe en waar je dame staat en word opgevoed.
                ..first time WW and still running..

                Comment

                • weedy23
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Apr 2014
                  • 4

                  #9
                  Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door alf
                  tjah, tot dat het grond uitdroogd he.
                  til je potten dagelijks en voel het aan de gewicht. kijk naar je dame en begrijp ze. als de bladeren wat lichter van kleur worden ofwel minder wateren ofwel een dag overslaan. niet elke dag voeding geven. het hangt er allemaal van af hoe en waar je dame staat en word opgevoed.

                  kheb gevonden wat het is ik geef ze blijkbaar teveel voeding kheb ze verplant en nu komen de blaadjes al meer omhoog

                  Comment

                  • Shiva Ketama
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2014
                    • 867

                    #10
                    Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

                    En teveel water, in de nieuwe grond is het goed nu tot ze terug teveel zuips krijgt.

                    Leuk voor je dat ze het terug goed doet.

                    Grtz.

                    Comment

                    • alf
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2014
                      • 214

                      #11
                      Re: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

                      nice,
                      we hebben weer sletjes gered xD
                      ..first time WW and still running..

                      Comment

                      Bezig...