Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

roest vlekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    roest vlekken

    Korting op 420shop
    Goedemiddag

    Ik heb een probleempje met me dames.

    P4300430.jpgP4300431.jpg zoals jullie zien zitten er nogal wat vlekjes op de dames, mesch weten jullie wat het is?


    P4300434.jpg De dames op een rijtje met 2 knoflook plantjes in wording ervoor

    Grtz Pietje

    #2
    Re: roest vlekken

    Waterdruppels ofzow gemorst?

    Comment


      #3
      Re: roest vlekken

      calcium gebrek.

      Het houdt maar niet op. Wat voer je ze op die cocos?
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: roest vlekken

        tja ik zit dus ook in dubio, of het zijn watervlekjes aangezien er nogal eens wat op de dames druppelt vanuit het dak.
        maar zou ook een tekort kunnen zijn, alle dames staan op cocos met tabs. 1/2 oud en 1/2 nieuwe cocos, ze staan allemaal in hetzelfde goedje.
        Krijgen alleen regenwater met wat vitamientjes.

        Het zijn trouwens 3x sweet thoot , 3x white diesel, 1x blue mazar en 3x road runner

        Grtz Pietje

        Comment


          #5
          Re: roest vlekken

          Cocos met tabs ?
          Dus je hebt een leeg medium (cocos) en ergens halverwege zitten die pillen, of heb je die netjes verkruimeld (tot poeder) en gelijkmatig door de cocos verdeeld ?

          Hoe heb je de oude cocos behandeld ? heb je die heel goed gespoeld voor je begon, met juiste pH/EC ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: roest vlekken

            ik heb eens gekeken na een regenbui en het komt dus van druppels ^^,
            Die oude cocos lag gewoon buiten te spoelen door de regen, en die pillen lossen rap genoeg op, zoals je kan zien zijn de dames mooi groen, op de bruine plekjes na ^^
            met die pillen is ph geen prob der zit meer dan genoeg kalk in die dingen omdat weer te stabaliseren, vorig jaar heel jaar gewoon kraantjes water gegeven met ph van 8 en geen probs gehad.

            Grtz Pietje

            Comment


              #7
              Re: roest vlekken

              af en toe is luisteren naar een persoon die u raad gegeven heeft

              soms doe ik dat ook wel eens :d
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #8
                Re: roest vlekken

                sssst k1

                Comment

                Bezig...
                X