last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smette500
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 13

    #1

    last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    heb een probleem met de Marocs, de nieuwe blaadjes zijn helemaal vervormd.
    al staat de plant er van kleur redelijk fris bij.
    krijgen nog geen voeding omdat ze in batmix staan.
    alvast bedankt.
    20140503_153500.jpg20140503_153423.jpg20140503_153417.jpg20140503_153406.jpg20140503_153302.jpg20140503_153250.jpg20140503_153211.jpg20140503_153149.jpg
    Attached Files
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

    Slechte genetica
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • GDog
      Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 671

      #3
      Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

      zouden het ook geen bladluizen kunnen zijn? was overt laatst een topic aan het lezen en die had ongeveer de zelfde vervormingen en daar was het blijkbaar bladluis!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

      Comment

      • smette500
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Mar 2014
        • 13

        #4
        Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

        geen bladluizen te vinden, staan bij 1 ww x bb en die heeft er geen last van

        Comment

        • GDog
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 671

          #5
          Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

          Ja dan ga ik akkoord me de genetica spijtig kon een mooie plant worden! maar misschien trekt het nog weg eh!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #6
            Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

            Het is niet omdat je ene plant er geen last van heeft dat die andere dat ook niet heeft. Zou toch nog eens goed kijken naar bladluis. Die beesten kunnen zich goed verstoppen.

            Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • smette500
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Mar 2014
              • 13

              #7
              Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

              zie wel wat kleine zwarte vliegjes, zouden die de dader kunnen zijn?

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #8
                Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

                ook
                bladuizen heb je ook in kleine zwarte vliegjes vorm hoor,
                dan heb je nog rode en groene en gelen doen ook nog mee,

                wat dacht je ervan om de plant eens om te potten?

                slechte genetica is onjuist, dit is helemaal geen slechte genetica , vraag me af hoe jullie bij deze fabel van deze plant komen?

                ook zie ik bij het bewateren dat je rondom het stammetje geeft, geef ook in een verdere draai water rondom,
                zo kunnen de wortels mooi vol schieten in de pot, en zal ze later veel profijt van hebben

                staff

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

                  Ondanks dat je de helpdesk niet gevonden hebt ...

                  Lichtstress. (en misschien wel slechte genetica, ik lees nergens waar die Maroc vandaan komt)
                  In het kader van, te weinig, en onregelmatig.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • smette500
                    Plantje
                    Nieuw Lid
                    • Mar 2014
                    • 13

                    #10
                    Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

                    ok, bedankt voor jullie reacties
                    zal idd eens overpotten en beter water geven

                    mvg smette

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

                      Lijkt me geen bladluis geen genetisch probleem en ook niet gevolg van te kleine pot maar een stikstofvergifiging. Just my two cents.

                      Comment

                      • Smoking Fifi
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2009
                        • 1362

                        #12
                        Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

                        te lage rv en misschien te weinig licht
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #13
                          Re: last van bladvervorming, wat zou het probleem kunnen zijn???

                          Hey Fief, Lang geleden.

                          Wat ook lang geleden was is de laatste reactie in dit topic (8th May 2014)
                          Zal er een slotje op doen en het topic verplaatsen naar het juiste forum.
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          Bezig...