Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele blaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele blaadjes

    Korting op 420shop
    Eerst even de situatie: growbox 80x80x160, afvoer naar buiten, invoer van inhuis, 400w lamp op 80cm,5 potten van 11 liter, aarde allmix, zit nu twee weken op 12x12, dag temp 30' nacht temp 19' , bloei heeft week geleden ingezet.
    Probleem: de jonge blaadjes worden na enkele dagen steeds lichter van kleur,
    tot enkele zelfs geel worden (zijn dan al groot) met een beetje verschrompeld randje. Probeer nu sinds enkele dagen de luchtvochtigheid wat op te voeren met natte theedoeken (nu 62%), maar ik kan nog niet goed zien of dit resultaat heeft.
    Iemand suggesties ???
    Attached Files

    #2
    deze post hoort thuis bij bladproblemen...

    kan deze verhuisd worden mod's??

    grtzzz

    Comment


      #3
      De temperatuur kan wel eens teveel schommelen (8graden verschil max...), voor de rest zou ik op een voedingsprobleem gokken...

      Comment


        #4
        Ze staan in all-mix, dit zou voldoende voeding moeten hebben tot 8 weken, zelf zit ik te denken aan een lucht probleem, invoer vanuit huis (centrale verwarming) maar als ik lucht van buiten haal, komt dat wel erg koud binnen Hier ben ik nog niet uit.
        Iemand nog ideeen?

        Comment


          #5
          temperatuur verschil is te veel ! ec waarde 2 de week bloei (1.4)en ph (5.5 - 6.0 )waarde van je medium is kontroleren . all-mix voeding voor 6 weken .
          Ik geef heel de kweek door een beetje magnesium bij het voedingswater omdat ik dat probleem ook gehad heb .
          En heb een ventilator in de wand van men kast gemaakt voor meer verse lucht , als mijn lamp uit is zet ik de c.v. op om minder temperatuur verschil te hebben .
          Last edited by marc; 11 February 2009, 20:08.

          Comment


            #6
            Marc
            Ben gisteren ook begonnen met extra voeding te geven (op advies van de shop) de temperatuur is inmiddels 27 / 20 heb ook een inblaas en circulatie fan (computer) aangebracht, nu even afwachten.
            Bedankt voor de tip !

            Comment

            Bezig...
            X