Halo, nu ben ik bezig met het kweken van oz kush en shinning silver haze.. na 7 weken beginnen mijn hazeblaadjes 1 voor 1 geel te worden.. normaal is alles perfect behalve de luchtvochtigheid..ze staan nu nog in groei en zijn 30 cm hoog en mooi van structuur wat zou dit kunnen zijn ps toppen worden echt helemaal geel.. grtz
gele blaadjes...
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: gele blaadjes...
Maak even wat goeie foto's, ook van de hele plantjes en zet die hier ff bij. (klik op icoontje met boompje)
Met zo'n omschrijving alleen wordt het raden.
Welke grond staan ze in, hoe lang al, krijgen ze voeding, buiten, binnen...i dunno.. -
Re: gele blaadjes...
je verteld dt je toppen geel worden dus het is iets met een niet mobiel element wat ze mist of niet kan opnemen door een blokkade. Verder sluit ik me bij qnq aan, zonder beeld en info is 't koffiedikkijken.Comment
-
Re: gele blaadjes...
Ik geef ze nu hy-pro starterspacket.. 2 maal per week rootsstimulator en 2 keer spraymix.. ik heb natuurlijk wel geen ec meter en doe alles me20140603_092359.jpgt g20140603_092359.jpg20140603_092359.jpg20140603_092359.jpg gefilterd regewater?? Dames staan wel superfit vind ik behalve dat er nu 1ntje zijn kopje laat doorhangen..
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Dank bij voorbaad hier nog wat foto's.. had daarnet gemist xp 20140603_092342.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
20140603_092342.jpg20140603_092342.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Nog een foto'tje [ATTACH=CONFIG]229911[/ATTACH20140603_092333.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Nog een foto'tje [ATTACH=CONFIG]229911[/ATTACH20140603_092333.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Nog een foto'tje [ATTACH=CONFIG]229911[/ATTACH20140603_092333.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Nog een foto'tje [ATTACH=CONFIG]229911[/ATTACH20140603_092333.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Shit man mijn gsm bokt echt helemaal door :/
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Welk niet mobiel element? wat kan het dan niet opnemen?? GrtzAttached FilesComment
-
Re: gele blaadjes...
aan die foto's zien wij niet veel buiten het gele licht....
je zou foto.s moeten juist voor het licht aangaat of als het juist uit gegaan is. zodat we de kleur van de plantjes beter kunnen zien.Comment
-
Re: gele blaadjes...
Moeilijk te zijn op de gele foto's maar het lijkt erop dat ze van de bladpunt en randen naar binnen toe vergelen. Dit zou dus wel een een kalium gebrek of blokkade kunnen zijn. (gele randjes ziekte)Comment
-
Re: gele blaadjes...
Ik zie wel wat vergeling in de top, al is het wat moeilijk te zien met hps licht.
Zou die spraymix eens een paar dagen achter elkaar gebruiken, minuutje voor licht-uit, of een paar uur voor licht-aan.
De Hy-pro terra zou voldoende voedingsstoffen moeten hebben voor een hele kweek. Je hebt ook geen boosters nodig.
Je geeft toch wel elke dag Terra ?
Meet je de pH ?Comment
-
Re: gele blaadjes...
Ik heb nog geen enkele keer terra gebruikt want op mijn schema staat dat ik dit enkel mag gebruiken voor de bloei.. ik gebruik juist die rootsstimulator en spraymix.. ik heb een ph meter maar die is totaal niet duidelijk..grtzComment
-
Re: gele blaadjes...
Hoe kom je aan dat schema dan ? Volgens mij klopt dat niet toch ?
Ik heb nooit de hele lijn van Hy-pro gebruikt, maar ik kijk even op de site en daar staat een ander schema.
De Terra is de basisvoeding, die ze de hele kweek meegeven.
Hier een linkje naar het Hy-pro Terra schema (PDF)
De pH is toch best belangrijk. Je plant kan de voeding niet opnemen als de pH erg ver van ideaal zit.
Snap je de meter niet, of geeft die verkeerde waardes ?
We zijn hier om te helpen heh
Comment
-
Re: gele blaadjes...
Die ph meter heeft totaal niet de juiste waarden en ik zal vanaf nu iedere waterbeurt terra geven heb hier en daar al gelezen dat dit zo moet.Heb vandaag mijn 1ne kush plant verpot die is 65cm hoog en kon best een grotere pot gebruiken 110l
ps dat schema was van hy-pro zelf stond op de zijkant van de doos waar al mijn producten in zaten.(starterspacket hypro) En ik kan dat pdf bestand niet openen met mijn gsm.. grtz, thanks
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Gele randjesziekte.. pff is dat dan erg? Ocharme mijn schatjes komen die hijsjes er wel weer door? Het is echt erg die 1ne plant staat echt mooi maar ze is helemaal geel wat een kutkleurComment







Comment