ik heb 2 gele plekjes op mijn plantje het plantje is 10 dagen oud ik las dat dit kan komen door te veel water ik geef water als de grond droog is boven op. of is het iets anders ?? hoeveel water geven jullie je plantjes ???
Help gele plekjes op mijn plantje
Collapse
X
-
Re: Help gele plekjes op mijn plantje
Heb je een foto ? -
Re: Help gele plekjes op mijn plantje
Als je een bericht typt in dit forum zie je onderaan rechts 3 balkjes, je klikt op 'meer opties'
Dan breidt het scherm zich uit en kun je balkje met 'manage attachements ' aanklikken en dan opent zich een nieuw scherm waar je de foto's kunt uploaden. Na het uploaden op 'insert inline' klikken dan staan de foto.s in je bericht.
Dit kan rechtstreeks van je telefoon via mobiel internet of wifi waarbij wifi vaak sneller werkt. Anders je mobiel met pc of tablet verbinden.
Hier een uitgebreide uitleg http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-s-en-Bijlagen
Succes !Comment
-
Re: Help gele plekjes op mijn plantje
wiet1.jpgwiet.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ze staan er nuAls je een bericht typt in dit forum zie je onderaan rechts 3 balkjes, je klikt op 'meer opties'
Dan breidt het scherm zich uit en kun je balkje met 'manage attachements ' aanklikken en dan opent zich een nieuw scherm waar je de foto's kunt uploaden. Na het uploaden op 'insert inline' klikken dan staan de foto.s in je bericht.
Dit kan rechtstreeks van je telefoon via mobiel internet of wifi waarbij wifi vaak sneller werkt. Anders je mobiel met pc of tablet verbinden.
Hier een uitgebreide uitleg http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-s-en-Bijlagen
Succes !
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
wie kan even snel reageren zodat ik er wat aan kan doen ???
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
wiet1.jpgwie kan even snel reageren zodat ik er wat aan kan doen ???Comment
-
Re: Help gele plekjes op mijn plantje
Je foto's zijn te wazig voor mij om te beoordelen, is je blaadje ook beschadigd of zijn het gele vlekjes? ik ben geen ervaren kweker, weet alleen hoe spint en magnesiumtekort eruit ziet.
Kan je geen scherpere foto's maken ? Misschien wat verder van het blad niet elke camera kan dichtbij foto's maken of proberen de camera echt stil te houden?
Het helpt de ervaren kwekers als je aangeeft wat voor plantje het is, uit zaad of een stekje, wat voor aarde je plantje staat, staat hij buiten of onder een lamp of je wortelstimulator of voeding hebt gegeven etc.
heb je bij de diverse bladproblemen gekeken? Er zijn ook topics over watergeven, beter iets te droog dan iets te nat. Als je erop googled en je typed jointje draaien erbij dan stuurt google je naar alle topics hierover op dit forum, werkt makkelijker als zoekmachine van forum zelf. Veel kweekverslagen lezen, daar steek je heel veel van op. Succes !Comment
-
Re: Help gele plekjes op mijn plantje
Dat kan, maar check de onderkant van je blaadjes met een loep op spint, die liepen al rond voordat het wiel was uitgevonden...Comment






Comment