Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruine en witte plekjes op het blad.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine en witte plekjes op het blad.

    Korting op 420shop
    Ik heb deze twee plantjes nu 1,5 maand staan en loop nu tegen wat bladproblemen aan. Ze moeten hierna nog 1x overgepot worden dus als het aan de grond ligt kan dit verholpen worden. Wat zou dit kunnen zijn?
    foto 1.jpgfoto 3.jpgfoto (7).jpg

    Alvast bedankt!

    #2

    Comment


      #3
      Re: Bruine en witte plekjes op het blad.

      Ik heb ze wel afgehard of tenminste geprobeerd. Kan het dus zijn dat ik dit toch niet goed genoeg heb gedaan? Trekt het dan vanzelf weg? Of kan ik er nu nog wat aan doen?

      Comment


        #4
        Re: Bruine en witte plekjes op het blad.

        Vroeger stopte we altijd de gaten in onze sokken maar die kunst heb ik bij cannabis bladeren nog niet onder de knie.

        Het dorre gele (necrotische) zal niet meer herstellen. Het nieuwe blad dat ze aanmaakt zal beter aangepast en bestand zijn tegen de volle zon. Dit zou gezond moeten blijven anders zit ik met de diagnose fout en zullen we opnieuw naar mogelijke oorzaken moeten kijken.

        Vooralsnog lijkt me dit echter hitte schade op blad vanonder tl of achter en raam. We zullen zien.

        Comment


          #5
          Re: Bruine en witte plekjes op het blad.

          Hahah ja die gaten snap ik dat die blijvend zijn. Had het inderdaad over de gele stukken.. Jammer maarja is niet anders. Hoop inderdaad dat dit het is en het niks ernstigs blijkt te zijn. Bedankt!

          Comment


            #6
            Re: Bruine en witte plekjes op het blad.

            Check die grond op de laatste foto : Ze staan in de blubber.

            Probeer je watergiften een beetje te controleren.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Bruine en witte plekjes op het blad.

              Ik had ze toen net water gegeven maar zal er op letten

              Comment

              Bezig...
              X