Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruine vlekken en gaatjes in blad, bloeiweek 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine vlekken en gaatjes in blad, bloeiweek 3

    Korting op 420shop
    Beste forummers,

    ik heb een redelijk grote plant staan, die eigenlijk al vrij snel vanaf de groei/bloei onderstaande bladproblemen liet zien. Ik heb tweemaal biologisch bestreden met Bayern Insectenspray en T.A.C. Vier dagen later zie ik opniew dezelfde verschijnselen. Ik denk zelf aan spint/trips/voeding...WIe kan me de goede weg ophelpen of voorzien van tips?

    #2
    Re: Bruine vlekken en gaatjes in blad, bloeiweek 3

    Misschien een duidelijke scherpe foto van de gehele plant en close-up van het bevallen blad maken en hier plaatsen. Zo blijft het een gokspel.
    Verder wat info over in welk medium ze staan , wat je voed, strain, enz.

    Comment


      #3
      Re: Bruine vlekken en gaatjes in blad, bloeiweek 3

      Probeer foto's toe te voegen maar na het uploaden zie ik geen verandering....formaat als aangepast naar max 800/600

      Medium: 18 liter Lightmix
      Voeding: Canna Flores en 1 week PK13
      Strain: WW en Haze

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Nou, kom er niet uit...zoweel firefox, inet en tor....na het uploaden springt het scherm weg en zie ik geen foto...als wacht ik 5 minuten....wat doe ik fout....probeer een lokale foto te uploaden....na upload fil werkt ie even....en dan weg..??

      Comment

      Bezig...
      X