Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stippen op me blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Gele vlekken & verbrande puntjes.

    Kleine update.

    Ik heb sinds LR2 gezegd hebt dat ik geen water meer hoeft te geven geen water meer gegeven. Maar de blaadjes hangen nog steeds een beetje zoals op de foto en hij groeit ook niet. Me andere plantje waar niks mis mee is en jonger groeit ze nu al bijna voorbij.
    Iemand enige tips?! Ik heb dringend hulp nodig.

    Thanks!

    Comment


      #17
      Re: Stippen op me blad

      Kleine update.

      Ik heb sinds LR2 gezegd hebt dat ik geen water meer hoeft te geven geen water meer gegeven. Maar de blaadjes hangen nog steeds een beetje zoals op de foto en hij groeit ook niet. Me andere plantje waar niks mis mee is en jonger groeit ze nu al bijna voorbij.
      Iemand enige tips?! Ik heb dringend hulp nodig.

      Thanks!

      Comment


        #18
        Re: Gele vlekken & verbrande puntjes.

        ook al 2 topics?
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #19
          Re: Stippen op me blad

          Topics samengevoegd
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Re: Stippen op me blad

            iemand?

            Comment


              #21
              Re: Stippen op me blad

              BUMP iemand enig idee?! want me wietplant lijkt wel dood te gaan ofs. word telkens bruiner en bruiner. Eerst 2 blaadjes ( lob blaadjes ) hangen ook helemaal alsof ze dood zijn ! IEMAND?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Comment


                #22
                Re: Stippen op me blad

                Dat die lobblaadjes vergaan is normaal.
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  #23
                  Re: Stippen op me blad

                  Hoi, de GMZ waar ik het over had staat voor GeMakZucht.
                  Je vind hier zoveel vragen en kennis dat je denkt ik wil ook antwoorden
                  en omdat ik onzeker ben ook nog snel

                  Het is het handigst als je bij een vraagstelling gelijk vermeld welk plantje, waar kweek je op, welke voeding je gebruikt, biologisch kweken of niet, staan ze buiten of binnen.

                  De kwekers op dit forum hebben al heel veel energie gestopt in het beantwoorden van vragen dus denkt men wel eens 'alweer, kan je dat niet opzoeken?'
                  Daarnaast wil iedereen, net als jij, netjes behandeld worden dus een normaal gestelde vraag met veel informatie nodigt veel meer uit tot antwoorden dan 'opdringerige' vragen zonder achterliggende informatie.

                  Daarnaast kunnen kwekers onderling van mening verschillen, ieder kiest zijn eigen werkwijze verschillen, maar er zijn meerdere wegen die naar rome leiden dus je kiest de weg waar je je het lekkerst bij voelt.

                  Er kan altijd iets gebeuren waardoor een plant het loodje legt, dat is niet leuk, maar daar leerje wel van

                  Kijk naar de tips die er reeds zijn gegeven.
                  Kijken met een vergrootglas vond je niet nodig want je zag het probleem al van afstand.
                  Het probleem wat jij ziet kan een symptoom zijn van het probleem wat zich op een andere plek in de plant afspeelt. Dus kijk met een vergrootglas onder je bladen, misschien leeft daar toch iets wat je niet wil.
                  Beestjes bij binnenkweek kunnen andere problemen geven dan bij een buitenkweek
                  omdat buiten beestjes elkaar soms opeten als je mazzel hebt.

                  Heb jij mijn link nog bekeken en daar iets mee gedaan?

                  Te nat, je geeft minder water maar staan ze buiten in de regen ?
                  Gewoon helemaal geen water meer geven of uit de regen totdat
                  de aarde droog aanvoelt, beter te droog dan te nat.
                  Doordat ze te lang te nat hebben gestaan zijn de wortels misschien rot, dit komt niet meer goed. Uit voorbemeste grond komt door het te nat zijn misschien ook wel veel te veel voeding vrij, dit is ook niet goed voor de plant. Zeker niet alsjezelf ook al teveel voeding aan de plant hebt gegeven. Het is handig als je zegt hoeveel je teveel hebt gegeven en van welke voeding. Zoals al gezegd ontstane schade herstelt zich meestal niet meer. Afgestorven gedeeltes komen niet meer tot leven.

                  Ik ben zelf net actiefop dit forum en net 1 kweek gedaan, maar al heel veel geleerd door allerlei topics te lezen, ook topics die niet interessant lijken want overal kan je van leren.

                  Als je op je probleem googled en je schrijft er jointje draaien bij, kom je uit bij de relevante topics op dit forum. Dit werkte voor mij iets gemakkelijker dan de zoekfunctie op dit forum.

                  Zo ik hoop dat je een beetje wijzer bent geworden. Als jenet zoveel tijd en zorg had besteed aan het stellen van je vraag als ik aan dit antwoord, had je denk ik meer reacties gehad.

                  Succes met je planten en veel plezier op dit forum
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  Bezig...
                  X