Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

extreem hangende bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    extreem hangende bladeren

    Korting op 420shop
    hallo mensen ik hoopte dat een van jullie op het forum misschien weten wat er aan de hand is met me plant want heb 2 planten soort is onbekend allebij vrouwtje voeding tot nu toe alleen nog maar wortelstimulator multitotal van dutchpro . Maar zie hieronder fotos van het probleem hoop dat jullie me kunnen helpen
    Hier nog een paar foto,s :
    en zoals jullie zien heeft de kleinere nergens last van Alvast bedankt medesmokers !
    Last edited by Skunkjunkk; 25 June 2014, 18:06.

    #2
    Re: extreem hangende bladeren

    mogelijkheden

    1; teveel water
    2; teweinig water
    3; zuurstoftekort bij de wortels. zitten er gaten in de pot?
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: extreem hangende bladeren

      Ja zitten gaten in de potten btw 60 liter potten en geef ze elke dag liter water lijkt me niet te veel voor zoon pot en zn buurman doet het prima

      Comment


        #4
        Re: extreem hangende bladeren

        Geef ze dan maar ff geen water...

        Comment


          #5
          Re: extreem hangende bladeren

          Dus dit duidt alleen maar op een teveel aan water of te weinig . Ik hoop het iedergeval want het ziet er niet uit xD

          Comment


            #6
            Re: extreem hangende bladeren

            Ik zie verder geen tekorten ofzo. (verkleuringen etc.) Dus waarschijnlijk is het gewoon wat water teveel.

            Comment


              #7
              Re: extreem hangende bladeren

              Aii , harstikke bedankt ik ga het verder aankijken en hoop voor het beste !

              Comment


                #8
                Re: extreem hangende bladeren

                1 liter water perdag is erg weing nu buiten in zwarte potten in de zon .
                til je pot is even op voeld hij zwaar aan of licht zo weet je of hij dorst heeft,
                zijn mooie planten en flinke daar is echt 1 liter water perdag teweing voor hoor

                suc6
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: extreem hangende bladeren

                    Ik heb deze net een week geleden in deze potten gezet en vandaag viel me op dat uit de zon trekt toe wat bij met het blad maar in de zOn begint tie slap te hangen en ondervoedt ? Kbedoel bladeren zijn donkergroen , lijkt me toch niks mis mee .

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    En ze stonden eerst helemaal binnen nu buiten en snachts binnen . Ik ging ervan uit dat het niet super veel uitmaakte kwa waterverbruik maar thnx !

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    En voelt een 60 liter pot zwaar aan of licht , hmmm moeilijk te checke maar kga evve checke of die grond vochtig is of kurkdroog en indien kurkdroog krijgt tie vanavond een goeie plens water , natuurlijk niet te veel ey kzal er zo nog een paar foto,s opzette

                    Comment


                      #11
                      Re: extreem hangende bladeren

                      Als die pas een week daarin staan zit er nog wel een week of 3 voeding genoeg in.
                      Misschien heb je tijdens overpotten bij die ene wat meer wortel beschadigd.
                      Met dat heen-en-weer slepen van die planten elke dag herstelt dat ook allemaal trager.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: extreem hangende bladeren

                        Ja het zou kunnen dat dat is gebeurdt niet gezien tijdens het verpotten , maar heb net even gevoeld en kan nou niet echt zegge dat tie droog staat iets vochtigrr dan zn buurman niet overdrevig vochtig maar niet droog droog hier nog 2 fotos kvroeg me eigen ook af wat dat bij de ene foto is aangezien dat blad vast zat aan een ander blad ; en dan bedoel ik de 2e foto met het lelijke blad hier nog een foto sorry als mensen het een rommelig topic vinden maar ben net nieuw en moet dit op me telefoon doen
                        Last edited by Skunkjunkk; 26 June 2014, 10:31.

                        Comment


                          #13
                          Re: extreem hangende bladeren

                          Dat is schade van een wants.
                          Die komen zo nu en dan even langsvliegen.
                          Als je er een ziet kan je 'm eraf knikkeren.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: extreem hangende bladeren

                            Okee dan bedankt ben ik weer geholpe ! Prettige dag verders en kweekste

                            Comment

                            Bezig...
                            X