Tuinbroeks bladprobleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tuinbroek
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2013
    • 2470

    #1

    Tuinbroeks bladprobleem

    Korting op 420shop
    Wie weet raad en kan mij zeggen waarom ik op dag 27 v/d bloei al zoveel blad verlies heb,staan ze te nat,of is het over of ondervoeding.
    Last edited by tuinbroek; 28 July 2014, 16:22. Reden: [IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/28/4umybe3u.jpg[/IMG]
  • Gps
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 1988

    #2
    Re: Tuinbroeks bladprobleem

    Het doet mij aan me buiten plant denken.

    Die begon in de bloei de eerste serie bladeren af te stoten, en te vervangen door bladeren in de bloemen,.
    Lets not criticize but legalize

    Comment

    • tuinbroek
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 2470

      #3
      Re: Tuinbroeks bladprobleem

      Ja in de toppen is wel veel bladvorming.Nou heb ze vandaag geen water gegeven en morgen waarschijnlijk ook niet kijken of ze opknappen.

      Comment

      • Meglow
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 1374

        #4
        Re: Tuinbroeks bladprobleem

        bij mij gaat het ook harder dan bij vorige kweekjes en één ding hebben we gemeen; de warmte van de afgelopen weken... een theorie die ik met wat hulp van Nik heb bedacht is dat of door de hoge verdamping uit je pot, of door de hoge verdamping uit je planten, langzaam de voedingsconcentratie in je potten oploopt, wat overvoedingsverschijnselen geeft... (??). (Nik dacht overigens dat de grond gewoon zo droog geweest is dat de Ec teveel is opgelopen) Zie je tevens wat opgekrulde randjes bovenin, of licht klauwen?
        Ben ook niet zo'n ster in deze puzzels, maar wellicht zit ik op een spoor Ik geef in ieder geval de plantjes de komende dagen geen voeding meer om te zien wat het gaat brengen. Hoop dat het klopt.

        Comment

        • tuinbroek
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 2470

          #5
          Re: Tuinbroeks bladprobleem

          Thanx meglow
          Nee geen gekrulde randen en de temp hou ik net op 29, 9 alleen is het dan overdag 24* cel.Dus beter eers alleen water proberen? De bladeren bij de toppen zijn perfect.Ja en dan heb ik ook nog voeding op proef van innogreen.
          En daar heb ik nog geen volle run mee gedaan, maar die voeding hielp ze snel door de groei en goed,nu gebruik ik dus de bloeivariant.Overvoeding het zou best kunnen.Morgen een beetje water en nog eens kijken.
          De lv was wel hoog 56% normaal bouw ik dataf naar 40%

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #6
            Re: Tuinbroeks bladprobleem

            In jou geval zou ik een heel klein beetje stikstof(n) geven moet je maar ff in monty's bladprobleem oplosser kijken

            Te weinig licht zou je moeten checken door vanaf je bladerdek een 40cm moeten meten naar beneden
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #7
              Re: Tuinbroeks bladprobleem

              Ik blijf zoeken nik ik wil het de volgende keer zelf ontdekken.
              Ik heb dit wel es gehad aan het einde van een kweek.Dus verklaarbaar.He bedankt!!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Tuinbroeks bladprobleem

                Te nat of te droog, en/of ondervoeding. (stikstof tekort)
                Dat er onderin weinig licht komt versnelt het proces.

                Geef gewoon een keertje groeivoeding tussendoor.
                Waarschijnlijk ben je daar te vroeg mee gestopt ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • tuinbroek
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2013
                  • 2470

                  #9
                  Re: Tuinbroeks bladprobleem

                  Nou dat zal ik morgen es proberen, maar ze hebben dat 21dagen gehad ,maar ik kan ook eerst een doen trouwens ik zagook witte puntjes nu op de blladeren op de punt.
                  dus we zullen zjen
                  Bedankt voorhetmeedenkeb..
                  Stonedfouten
                  Greets

                  Comment

                  Bezig...