Edit > closed account
Voedingstekort of wat anders?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Voedingstekort of wat anders?
dat is niet op 1 dag gebeurd toch? -
Re: Voedingstekort of wat anders?
Edit > closed accountLast edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:53.Comment
-
Re: Voedingstekort of wat anders?
lijkt me wel een aantal dagen te hebben geduurd voor het zo is geworden
en zit het alleen onder in je plant of ook in het nieuwe blad?
Comment
-
Re: Voedingstekort of wat anders?
Edit > closed accountLast edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:53.Comment
-
Re: Voedingstekort of wat anders?
Edit > closed accountLast edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:53.Comment
-
Re: Voedingstekort of wat anders?
Nee die zou ik niet meer gaan uitgraven. Grote kans dat ze dan helemaal het loodje legt.
Wat kan je er aan doen..hmm, tja, een emmer wormen rond je plant strooien ?
Als ze vreten vinden gaan ze wel de grond in, een schep koffiedrap door de bovenlaag helpt dan.
Of met een riek wat gaten in de grond prikken, maar dan beschadig je misschien wortels, dat moet je niet overdrijven.
Een grote geul er omheen graven, zorgen voor afwatering ?
I dunno...op guerilla moet het niet gaan opvallen natuurlijk en als je in de tuin geulen gaat graven heb je straks misschien een deegroller in je nek.Comment
-
Re: Voedingstekort of wat anders?
Ik heb tzelfde met mijn plantjes.... goed dat ik hier lees dat het te nat is.. komt door die regen denk de afgelopen paar dagen... -.- ik ga me grond maar even afdekken..
wou ze al bijna voeding bij geven maar dan had ik hem helemaal verzopen!! JD is echt handig
. xx
#Jonkotime!!
Comment
-
Re: Voedingstekort of wat anders?
Heb je wel (magnesia) kalk gestrooid?Comment
-
Re: Voedingstekort of wat anders?
Edit > closed accountLast edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:54.Comment






Comment