Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Eey ik ben een amateur op dit gebied hoor. Maar pas op, je plant heeft meer tekort dan alleen zonlicht QnQ of iemand die er meer vanaf weet zal je een tip moeten geven. Hou er wel rekening mee dat je een afgelepte plant niet vol in de zon zet.
hallo ik heb een vraag er komen bruine vekjes op mijn blad iemand een idee wat het is en hoe het op te lossen? kheb de ergste voor de zekerheid er al afgeknipt maar weet niet wat verder te doen en moesten er nog ander tips zijn voor men plant altijd welkom het is mijn eerste plant dus :p het is strawberry haze 4weken oud Foto0101.jpgFoto0103.jpgFoto0105.jpgFoto0107.jpgFoto0104.jpgFoto0100.jpg
+ een tabaksblik is een van de weinige dingen dat ontzettend niet geschikt is om 'n wietplantje in te kweken.
Hierdoor krijgt ze TMV, da's een besmettelijke ziekte die in tabak zit.
ah oke had gehoord van iemand dat het beter was voor de groei als je de bladeren afknipt (de onderste) en khad hem juist wat water met voeding in gegeven en niet zo veel maar het was 5min voor de foto maar de grote pant zit in een plastic pot met gaatjes in vanonder dak eerst eens grondig uitgespoelt had maar als ik mijn bladeren nu laat staan komt het dan weer goed? en mss een ander pot (de juiste) xp
Comment