bladprobleem of iets anders?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skunkjunkk
    Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 24

    #1

    bladprobleem of iets anders?

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Ik heb een vraagje en hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem maatje heeft paar autoflowers soortjes gekocht en de meeste gaan goed maar bij 1tje heb ik me twijfels dus hoor graag jullie reactie . Als jullie meer info nodig hebben komt dat eraan .

    Hieronder het probleem het blad is omgekrult .




    Hier nog een foto van het probleem :

    Easy bud


    En hier nog foto van degene die het wat beter doet:

    Royal Creamatic
    Last edited by Skunkjunkk; 17 August 2014, 18:25.
  • GDog
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 671

    #2
    Re: bladprobleem of iets anders?

    veel pot op de foto eh? probeer een beter foto te maken van het probleem! maar waarschijnlijk staan ze te nat!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment

    • PyroNL
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 259

      #3
      Re: bladprobleem of iets anders?

      Grond ziet er te nat uit, verder zie ik niks om je zorgen over te maken.
      Ff laten drogen

      Comment

      • phangngaone
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2013
        • 375

        #4
        Re: bladprobleem of iets anders?

        bwa maak je geen zorgen komt wel goed.
        ni te veel water geven....

        Comment

        • Skunkjunkk
          Stoner
          Member
          • Jun 2014
          • 24

          #5
          Re: bladprobleem of iets anders?

          Aii super bedankt weer mensen ! zal zo nog even foto van dichtbij erop zetten , en van de andere planten . En nogmaals bedankt voor de snelle reacties top forum.

          Comment

          • PyroNL
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 259

            #6
            Re: bladprobleem of iets anders?

            Die lange heeft wel wat strek, als je gaat overpotten, zand tot net onder de lobblaadjes doen, anders valt die lange stengel vanzelf een keer om.
            Had zelf ook zo'n lange, maar dat is nu een bos van 2,5 meter

            Comment

            • Skunkjunkk
              Stoner
              Member
              • Jun 2014
              • 24

              #7
              Re: bladprobleem of iets anders?

              Denk niet dat een autoflower dit gaat doen xD

              Comment

              Bezig...