Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladprobleem!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladprobleem!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een probleempje
    maar eerst even mijn opstelling

    1m2 kast
    400kub afzuiging
    380 kub filter
    400w lamp
    ph: 6.1
    voeding: pokon sinds 2e week tot bloei daarna bloeistimulator van pokon (sorry kon niks anders vinden toen ik het nodig had)
    sta nu 1 week in de bloei
    LV: 55%

    ik heb al bitterzout gegeven met de laatste voeding

    graag kijken wat jullie denken wat er is want wil wel dat ze nog iets gaan doen nu

    dacht zelf misschien een tekort aan stikstof aangezien van 1 plant de stengels rood worden....

    bij deze zie je vlekken waar ook kleine bruine plekjes/gaatjes komen.


    hier zie je een beetje de rode bladstengel


    Sorry dat de foto's een beetje onduidelijk zijn maar dit komt omdat ze met mijn telefoon gemaakt moesten worden aangezien het niet lukte met me camera
    First thing to grow, than you need to blow...

    #2
    de stengels worden rood door stress,het bladprobleem kan ik je niet mee helpen!

    probeer toch eens een duidelijke foto te trekken zou ik zeggen...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Andere symptomen: roodachtige verkleuring van stengels en bladstelen, een schriel uiterlijk van de plant, kleiner blad en langzame groei.

      dit staat bij stikstof tekort in bobo zijn verhaal bij voedings tekorten...
      Ik heb ook dat er 3 vd 5 planten kleine bladeren hebben en langzaam groeien...

      Maar waar kan die stress vandaan komen? omdat ik een andere lamp heb geplaatst?
      First thing to grow, than you need to blow...

      Comment


        #4
        nog een foto


        Misschien dat deze iets duidelijker is

        Tevens zijn de onderste bladeren geel en slap

        het probleem met de vlekken op de bladen is voornamelijk bovenin/halverwege de plant
        First thing to grow, than you need to blow...

        Comment


          #5
          heb bitterzout toegevoegd ging er vanuit dat het magnesium tekort was en planten lijken me beter te worden..
          First thing to grow, than you need to blow...

          Comment

          Bezig...
          X