bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #16
    Re: bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

    buxusmest

    Gebruik

    Besproei 1 keer per week de gehele plant. Asef Buxusmest wateroplosbaar lost volledig op in water. Voor het verdelen kan een gieter of plantenspuit worden gebruikt. Doe dit nooit in volle zon, maar bij voorkeur 's avonds tegen zonsondergang. 1 maatschepje (10g) is voldoende voor 10 liter water.Samenstelling

    NPK 16-6-15 + (2) MgO met micro-nutriƫnten
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • oxblow
      Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 21

      #17
      Re: bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

      thks ,ik ga dit zeker proberen en hou jullie op de hoogte .
      hopelijk mooie nazomer want tis hier echt kutweer in belgie

      Comment

      • oxblow
        Stoner
        Member
        • Jun 2010
        • 21

        #18
        Re: bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

        Hey,

        Even update , er komen inderdaad wat roestvormige plekjes bij en randjes krullen om.
        Heb even bij aveve raad gevraagd en zij bevolen kieseriet aan , heb dit dan ook gaan halen .
        Iemand ervaring en gebruik want op de doos staat niets , het merk is dcm .

        Grtz

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #19
          Re: bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

          Met kezeriet voeg je magnesium toe. Ik blijf er echter bij dat je blad geen Mg gebrek vertoont maar een K blokkade. Geen foto van het verloop na je laatste foto?

          Comment

          • oxblow
            Stoner
            Member
            • Jun 2010
            • 21

            #20
            Re: bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

            Komt eraan
            Isvpk 13 14 tievoegen oplossing dan? Ik heb dat nog staan van binnenkw
            Grt

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            CIMG6417.jpgCIMG6413.jpgCIMG6414.jpgvoila het verdere verloop , kan u me zeggen hoe ik dit kan aanpakken , buxusmestkorrels heb ik staan , maargaat dit snel genoeg werken?

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #21
              Re: bladprobleempje ,geraak er niet echt uit

              PK 13/14 zou kunnen of een andere kalium houdende meststof zoals kalisalpeter, 5 gram op lossen in 10 liter water.

              Comment

              Bezig...