Rimpelig blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nism0
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 67

    #1

    Rimpelig blad

    Korting op 420shop
    Beste Medekwekers,

    Ik heb wat plantjes die dikke rimpelige gedrongen bladeren aanmaken inplaats van mooie grote gladde bladeren.
    De lamp staat op 60CM en de grond was ingewaterd met kraanwater afgezuurd met PH- naar 6 van tevoren dus is nog vochtig.
    De temperatuur is tussen de 19 en 28 graden en de luchtvochtigheid is tussen de 50 en 80%
    Het zijn Critical Mass zaden van Mr. Nice in light mix van Plagron.
    Voor mijn gevoel is de omgeving goed voor de planten dus ik heb geen idee waarom sommige dit doen..
    Heeft iemand een idee waarom dit voorkomt en of het schadelijk is?

    20141112_215519.jpg
    Last edited by Nism0; 16 November 2014, 14:11.
  • budha54
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2013
    • 717

    #2
    Re: Rimpelig blad

    Misschien te nat geweest door " ingewaterd" , doe dat nooit , bij mijn planten , worden die potten veel te zwaar !

    Comment

    • Nism0
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2014
      • 67

      #3
      Re: Rimpelig blad

      Ik dacht juist dat inwateren een must was ik lees niks anders hier op het forum.
      De aarde is er inderaad wel erg vochtig van geworden.

      Comment

      • Shiva Ketama
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 867

        #4
        Re: Rimpelig blad

        Niet inwateren maar doorspoelen. Je laat het teveel aan water wegvloeien. Anders hou je 1 modderbad over me dunkt.

        Comment

        • Nism0
          Advanced Stoner
          Member
          • Jun 2014
          • 67

          #5
          Re: Rimpelig blad

          Het word steeds erger...
          Ik lees hier en daar ook over het mosaic virus kan dat het misschien zijn?

          20141113_223859_resized.jpg20141113_223923_resized.jpg20141113_223937_resized.jpg20141113_224012_resized.jpg20141113_224022_resized.jpg20141113_224031_resized.jpg20141113_224040_resized.jpg

          Comment

          • WeedFan
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2014
            • 848

            #6
            Re: Rimpelig blad

            ik heb de zelfde verschijnselen. Maar dat komt denk ik door een iets te vochtige omgeving. of te koude temperatuur.

            Comment

            • Nism0
              Advanced Stoner
              Member
              • Jun 2014
              • 67

              #7
              Re: Rimpelig blad

              Ok nou we gaan het nog maar even aankijken.
              De meeste staan er iig goed bij.
              Last edited by Nism0; 16 November 2014, 14:18.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Rimpelig blad

                Ik zie niks bijzonders.
                De bladnerven vertakken wat meer en liggen iets dieper in het blad.
                Het wijkt wat af, zal in de genetica zitten.
                Als het blad groter wordt trekt het soms wel wat weg.
                Afbloeien en oproken zou ik zeggen
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Druid73
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Nov 2014
                  • 32

                  #9
                  Re: Rimpelig blad

                  Kan t misschien ook zo zijn dat er teweinig blauw licht is .. daglicht zeg maar ?!
                  Of teweinig verse lucht..

                  My 50 cents ..
                  - King Willy Seeds - UHR genetics

                  Comment

                  • Nism0
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jun 2014
                    • 67

                    #10
                    Re: Rimpelig blad

                    Ik moet het bekennen QnQ heeft vaak gelijk..
                    Nu de bladeren wat groter zijn zijn de meeste weer glad getrokken.
                    Het zijn geen mooie bladeren geworden maar niet meer van die rare bladeren.
                    Ondertussen groeit het oppervlak lekker vol en word het tijd om over te schakelen naar 12/12.
                    Gezien de mannen er nog uit moeten wil ik nog even wachten om maximaal de ruimte te benutten.
                    Last edited by Nism0; 16 November 2014, 16:28.

                    Comment

                    • WeedFan
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 848

                      #11
                      Re: Rimpelig blad

                      Daarom moet je altijd voor feminized gaan :p

                      Comment

                      Bezig...